Gaan er veel mee ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
J_Charissa schreef:Oke, het lijkt me wel leuk dus dan horen jullie het morgen wel !
J_Charissa schreef:ik rijd nu ook gewoon wat buiten ja..is ook wel leuk natuurlijk !![]()
Maar ik ga naar bed toe , morgen weer vroeg opstaan dus
dees_daan schreef:
het valt nu reuze mee hoor, hij maakt er samen met alexander een spelletje van, als die straks weg is hoop ik dat het minder is, en als ie wat ouder is wil ik er toch meer mee bezig, hij schopt ook niet echt, maar wel de kont naar me toe en auweho*ren, daar moet ie wel mee ophouden, maar kan er opzich niet veel aan doen, als er een 3,5 jarige bij je staat te drammen, en de andere haf je ook telkens uitdaagd, ze zijn nog jong, mischien geen excuus maar goed, ik laat ze dan maar wat dom doen, als ik em dan gewoon voorbij loop vind ie dat niet leuk meer, en als ik de tijd heb doe ik dat een tijdje en dan komt ie op het laatst wel kijken wat ik dan aan het doen ben, hij heeft de buien nog wel eens, maar het is al een stuk minder nu hij niet meer bij teatste in het land staat, dus ik denk idd dat het een beetje dominantie is, als alex weg is, ga ik met em aan de slag, en dan kijken of het (nog) minder word
trusten!!
klaasjuhhh schreef:Ik red het niet, sorry en helaas.
Veel plezier allemaal, en ik wacht met smart op verslag+foto's!
rakkertje13 schreef:Hoi
teddybeeer schreef:He, eindelijk Friese bokkers gevonden. Ik kom zelf uit t mooie Friesland, maar werk momenteel in het buitenland (ja, met paarden) en het bevalt me hier echt super.
Maar ik wil graag weten hoe t eraan toe is in het friesche land
teddybeeer schreef:He, eindelijk Friese bokkers gevonden. Ik kom zelf uit t mooie Friesland, maar werk momenteel in het buitenland (ja, met paarden) en het bevalt me hier echt super.
Maar ik wil graag weten hoe t eraan toe is in het friesche land