Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valerie93 schreef:Hoii!
Sorry dat ik dit topic zo binnen kom vallen.
Ik heb een topic op lzp geopend dat ik opzoek ben naar nieuwe vrienden aangezien ik op moment niemand heb en toch soms best behoefte heb om gezellig even met vrienden iets te doen ipv met mijn vriend.
Ik zal mij even voorstellen.
Mijn naam is Valerie ben 23 jaar oud en woon vlakbij haarlem. Heb 6 jaar paard gereden maar hier toen mee gestopt wegens weekendbaantje. Mis het soms wel maar kan het helaas niet betalen om op manege te gaan rijden.
Verdere hobby's zijn airsoft en vind leuk om iets te bakken zoals bijv. Koekjes cake.
Hoop hier leuke contacten te ontmoeten en vond best wel ff eng om mij zo in een topic te mengen
lianne484 schreef:Inge misschien wilt Danielle ook wel weer mee. Dan kan ik ook wel komen. Of er moet iemand vlakbij mij wonen die me op willen halen.
Lietje_1991 schreef:lianne484 schreef:Inge misschien wilt Danielle ook wel weer mee. Dan kan ik ook wel komen. Of er moet iemand vlakbij mij wonen die me op willen halen.
Als het op een dag is dat ik kan, kan je ook altijd nog met mij mee rijden, woon praktisch om de hoek![]()
Misschien is het ook handig om te inventariseren welke spellen mensen hebben, ben zelf redelijk spelloosHeb alleen rumikub (wel de "grote" varriant, kan tot 6 spelers geloof ik) en triominos
lianne484 schreef:Lietje_1991 schreef:
Als het op een dag is dat ik kan, kan je ook altijd nog met mij mee rijden, woon praktisch om de hoek![]()
Misschien is het ook handig om te inventariseren welke spellen mensen hebben, ben zelf redelijk spelloosHeb alleen rumikub (wel de "grote" varriant, kan tot 6 spelers geloof ik) en triominos
danielle gaat ook dus ze kan me ophalen. Waar woon jij dan?
Paulina schreef:Mag ik ook mee kletsen? Door het topic van Valerie hier ook terecht gekomen.
Ik ben 25 jaar en heb een zoontje van 1 jaar. Alleenstaande ouder ben ik niet maar vanwege de drukke baan van m'n vriend ben ik wel 24 uur per dag moeder en kan/wil daarom niet uitgaan of in wilde attracties. ik doe alles wat je met een rugzak om kan doen maar in mijn geval zit er in de rugzak een kind![]()
Ik had ooit een paard maar deze heb ik moeten verkopen toen ik tijdens mijn zwangerschap mijn baan verloor. Geen geld en geen tijd meer is niet een fijne combinatie voor een jong paard.
Woon vlakbij Alkmaar en heb een ruime tuin aan het water met een (mini) bootje.
Ik zou ook graag mee willen kletsen en misschien wel een keer meeten?