ik heb contact met haar gehad via pb en ze zei dat ze het topic kwijt was maar goed 1 klik in mijn berichten en het is zo weer gevonden toch? heb haar daarna niet meer gehoord…
Jup tegen mij zei ze ook dat ze het topic kwijt was... Heb ook tegen haar gezegd dat het slechte reclame.voor haarzelf is... Als je beginnend.fotograaf bent maak je jezelf op die manier niet echt populair.. Ik zal.bijv door deze ervaring geen shoot gaan.boeken.bij haar.. Hoe.mooi haar fotos ook kunnen.zijn......
Amy, heb ik over de fotos van.mijn.nichtje heen gekeken?
Ik heb rdl net een.pb gestuurd
AZNLady
Geplaatst: 26-11-13 17:17
LynnDenise schreef:
Amy, heb ik over de fotos van.mijn.nichtje heen gekeken?
Ik heb rdl net een.pb gestuurd
Wie is je nichtje. Ik heb namelijk niet van elk kindje foto's En ik ben mijn flickraccount vergeten xD ! Dus ik kan zosnel niet even inloggen
Rachelle_DL
Geplaatst: 26-11-13 17:58
Hier even een uitleg, mijn excuus voor alle vertragingen!
Nadat ik aan deze meeting heb meegedaan heb ik echt veel kinderen af gekregen hoor! Alleen vind ik het makkelijker om alles in 1x te voltooien en laten zien met een grotere groep. Nu het toch wel 22 kinderen waren en ik de namen niet aan bokkers kan linken vond ik het handiger als mensen achteraf nog vragen konden stellen/ na kunnen bestellen. Tussentijds kreeg ik het steeds drukker op school, steeds meer huiswerk en ook het gevreesde sectorwerkstuk. Hierdoor kreeg ik ook geen tijd voor andere dingen. Ook kreeg ik mijn paard (dit is ook heel raar verlopen) en de dagen hadden te weinig uren om alles te combineren.
Op dit moment ben ik inderdaad met de andere meeting bezig. Dit is om het voor mezelf rustig te houden en niet alles door elkaar heen te gooien. De kinderen zullen uiterlijk morgen om 21.00 uur op een aparte site staan, het linkje zet ik hier neer.
(Het topic was ik trouwens ook kwijt, maar van mij mogen de ouders gewoon nabestellen, te laat is te laat.. )
Ik heb van Amy ook nog geen fotos van Sela gezien, en welke fotografen hadden er nog fotos van Sela? Dan kan haar moeder ook eventuele nabestellingen doen