Cindeeh schreef:Ja veel te lief! Ik eis wel een knuffel hoor voor alle moeite haha.Bij deze, pinkie dr op
Grr, mn bestelling is geannuleerd:Citaat:Helaas kunnen we de bestelling niet uitvoeren van het schenden van copyrights. Het onderstaande ontwerp kunnen we dus niet bedrukken op het product
Sebas, dan moet je ff op deviantart.com een vergelijkbare foto zoeken. Dat is een stocksite en mag je alles gewoon vanaf plukken
Niet!Nou als je wilt, ik wil het wel voor je maken, dan heb je nergens last van.. Ben nou toch al voor iedereen bezig =P
Jullie zijn wel echt lief voor elkaar allemaal iMijn shirt is ook besteld!! Ik heb iemand ingehuurd figuurlijk.. Ik begin vanavond met mijn cursus fotografie dus pas maar op, alles wordt vastgelegd
xStephanie schreef:Sebas, dan moet je ff op deviantart.com een vergelijkbare foto zoeken. Dat is een stocksite en mag je alles gewoon vanaf plukken So not true Alleen het stock gedeelte.
Wel behoorlijk vervelend dat ik nu weer het shirt opnieuw moet gaan lopen ontwerpen ipv het simpel kunnen aanpassen van de huidige. Zucht!Maar het komt verder wel goed, hij moet en zal er komen