Jullie zijn opzoek naar een fotograaf? Lijkt me leuk!! Mijn website www.photo-linda.com Rij zelf ook paard.. en heb vaker paarden voor de lens gehad. Ik hoor het graag.
Ik heb contact met haar, ze is heel enthousiast en ze kan
X_Michelle_X
Geplaatst: 20-03-13 12:38
Ze vraagt wat de huidige fotograaf vraagt voor de middag fotograferen.
Ik reken meestal een uurtarief, incl. reiskosten.. daarvan krijgen jullie na afloop een ruime selectie via de mail te zien.. daarvan kun je nabestellen.. op cd etc.
Stuurde ze mij..
Laatst bijgewerkt door X_Michelle_X op 20-03-13 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Hoeveel kost het nabestellen dan? Want is een beetje zonde als we moeten gaan betalen om ze te laten komen en dat we dan ook nog veel moeten gaan betalen voor de foto's..
Wat ik normaal gesproken doe.. 50 euro ex btw per uur.. stel dat ik 11:00 tot 16:00 blijf (5 uur) dan zou dat 250euro incl reiskosten ex. btw zijn. Jullie krijgen een ruime selectie via de mail te zien.. Daarvan mogen jullie 15 beelden uitkiezen, deze worden bewerkt en zijn van afdrukresolutie tot A-3, Daarnaast kunnen jullie foto's laten afdrukken via mij, of extra foto's op de cd bestellen..
Maar als dit boven jullie budget is, dan hoor ik graag wat jullie uitgave hiervoor is. Ik weet namelijk niet wat jullie aan de andere fotograaf betalen.
sharon_quiz
Geplaatst: 20-03-13 13:03
Dat komt neer op zo'n 20 p.p. ex BTW en dan krijgt iedereen dus een aantal foto's, als ik het goed begrijp. Als iedereen dan 15 foto's krijgt is het een mooie prijs (wel duurder dan Tessa). Of is het 15 beelden in totaal? De andere fotograaf heeft geen uurtarief, maar vraagt per nabestelling of je krijgt de originele bestanden voor 1 prijs. Ik heb een pb van haar met haar tarieven en zal die even naar je sturen Michelle.
Als anderen de prijzen van Tessa willen, kunnen jullie me dat vragen. Ik weet dat Tessa ze niet openbaar wil (logisch)
Ben het ook wel met jullie eens Carolien en Lien. Ik heb een berichtje uitstaan via FB bij een kennis van mijn neefje die fotograaf is. Heb even geinformeerd naar haar ervaring met paarden en tarieven. Keep you posted!
luv
Geplaatst: 20-03-13 13:19
lienbono schreef:
beemst36 schreef:
Persoonlijk heb ik de voorkeur per nabestelling of het moet inderdaad 15 foto's per persoon zijn?
Ik sluit hier bij aan.
Ik ook. Ik wil niet sowieso al moeten betalen. Dadelijk zitten er geen foto's bij die naar mij zin zijn en moet ik er toch voor betalen..