Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Silence schreef:Jimmy is echt 300% anders dan die van jullie volgens mij.
marjan1986 schreef:kan je niet naar een kliniek toe om er na te laten kijken en maybe toch een foto te laten maken?? Kennis van mij had ook een paard dat ernstig kreupel liep, dachten eerst hoefzweer. Maar die bleek 't hoefbeen gebroken te hebben. Moest gelijk 3 maanden op boxrust. Als 't allemaal mee valt ben je blij dat je er vroeg bij bent. En als 't wel wat ernstigers is dan kan je jezelf niet voor je kop slaan dat je te lang ermee gewacht hebt en ze er niks meer aan kunnen doen.
Femzjje schreef:Jaa dat zou ik, denk ik, ook doen Lianne. Toch even laten checken, als het niet goed voelt...
Haha, Aagje is ook zó hengstigDaarom is ze ook een stukje pittiger
Gaat iemand nog wat leuks doen vandaag??
marjan1986 schreef:leuk sandra! Veel plezier straks! Ha ha. Fijn hè femke dat hengstig zijn! Heb ik gelukkig geen last van. Ik mag zo weer werken, niet bepaald iets leuks dus... Maar jah geen werk geen leuke dingen.
Femzjje schreef:Zoooo ik ben weer thuis!
Pfff, en ik maar denken dat Aag gister erg was...
Hihi ze is wel weer netjes geknipt!
Dit was voor haar solo-racepartij..
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mjam, mjam.. wat zijn die tralies lekker!
[ Afbeelding ]
En na het rijden was ze weer zo ontzettend lief!
[ Afbeelding ]
Silence schreef:Het zit je niet mee hè....
Ik heb echt zo'n geweldige avond gehad.
Heerlijk gegeten en Wicked was super.
Na afloop nog even met Ferry Doedens staan praten, die speelde gisteren ook.
Hij noemde me een lieve schat haha dus ik heb natuurlijk super geslapen
aalstreep schreef:liannewat een rotverhaal.
heb ook weleens zo gezeten met jul, die was toen ernstig ziek.
had de avond ervoor koorts gemeten dus jul op stal gezet, ze had ook geen eetlust wat wel heeeeel raar is bij jul. volgende dag school afgemeld en naar stal.
jul leunde tegen een muur aan en in de wei lag een shet die niet meer wou lopen en urine liet lopen.
dierenarts erbij gehaald en eigenaar van shet gebeld, shet moesten we op een zijl naar stal slepen.
dierenarts wist ook niet wat het was maar heeft meteen alle paarden gecontroleerd.
de rest had eigenlijk niets.
Jul en shet konden niet meer slinken en ook niet meer zelfstandig staan (julia leunde nog steeds tegen een muur en als ze liep slingerde ze alsof ze dronken was.
we hebben aan het einde van de dag de shet weer op haar benen kunnen tillen.
Die had ondertemperatuur gehad door het lange in de wei liggen. dierenarts is elke dag wel 1 keer langs geweest om te controleren en had uiteindelijk ook wel wat gevonden. in belgie waren een paar paarden een tijd terug eraan overleden en hat zal komen door een schimmel in de kuil.
met spuitjes opgeloste pavo jul en shet blijven voeren en gelukkig zijn ze er ook weer bovenop gekomen.
shet heeft nog een hele tijd moeilijk kunnen eten.
dit is de enige periode geweest dat ik jul heb horen tandeknarsen.
ze kwam ook de hele tijd troost zoeken bij mij, heel sneu.
dit is nu ongeveer 2 jaar geleden en hoop nooit meer zoiets mee te hoeven maken.
ik hoop dat het bij jou meevalt zoiets gun je gewoon niemand.