Bagheera_206 schreef:Zo kijk ik bijvoorbeeld met links door de zoeker terwijl velen met rechts door de zoeker kijken. Ik ook
Laraax schreef:Bagheera_206 schreef:Zo kijk ik bijvoorbeeld met links door de zoeker terwijl velen met rechts door de zoeker kijken. Ik ook Ik ook haha Ik heb Anne helemaal niet op de foto met Frodo Vind ze zo leuk samen
Bagheera_206 schreef:@Yvonne: Leuk topic! Niet mijn foto's geplaatst? volgende topic nog een Frodotopic[RIJ-ITP] Anne (8jaar) met palomino pennypony Frodo
Leuk topic met Frodo! zie trouwens weer mooie foto's voorbij komen.Heb inmiddels mijn profiel aangepast met mooie foto's van zondag
Future:Snoetje Waar waren we ookalweer?Ik gooi de rest zometeen op de website, maar eerst even Indiena & Manchester ook afmaken
Lekker snel!! site ziet er weer goed uit.. ik hoop donderdag er eff aan te kunnen zitten.. ( want ik heb zondag natuurlijk weer een meeeting.. haha )Nu huiswerken.. donderdag nog een toets..
Nog een paar Olivi's dan maar...Even een probeerseltje https://plus.google.com/photos/11003791 ... 5118368145