ooh ik ben jaloers! Ik woon in Bussum en moet dus eerst naar Woudenberg, daar paard en spullen laden en dan naar Soest...dus moet wel vroegjes opstaan...
ik denk iets van half 9/9 uur half 10 bij station zijn, maar dat is maar 8 minuutjes rijden Douchen enzz doe ik vanavond
Lauke
Geplaatst: 19-11-11 22:46
haha ik wordt om 10 uur opgehaald door marjolein hoef natuurlijk ook geen paard mee te nemen
Succubi
Geplaatst: 19-11-11 22:47
Woudenberg? Waar staat hij dan als ik vragen mag?
Wij halen Niniee om 9:35 op centraal op, dus 9:30 de deur uit . Straks alvast alles klaar zetten zodat ik morgen uit mijn bed kan rollen, wat eten en koffie erin en in de auto wakker worden
tinkerbellz
Geplaatst: 19-11-11 22:48
En dan natuurlijk nog hopen dat paardlief meteen de trailer oploopt :p
Ze staan allemaal op de meent, waar eerst Ed Gosen zat en nu ML Stables
Haha dont tempt me! Dan ga ik hem nog western inrijden ook (volgens mij is het ook meer een western poown dan een dressuur crack met zijn sliding stops, relaxte canter )
Wij zijn inmiddels niet echt meer alleen een westernstal, want Goldewijk stables zit ook bij ons op het terrein. We zijn een allround stal, binnenbak met reiningbodem, maar van het voorjaar krijgen we een 2e binnenbak erbij met daarin een dressuurbodem Dus je kan hem sowieso bij ons neerzetten en dan later pas beslissen wat het beste bij hem en bij jou past
Marjo
Geplaatst: 19-11-11 23:07
Lauke schreef:
haha ik wordt om 10 uur opgehaald door marjolein hoef natuurlijk ook geen paard mee te nemen
zeg tis wel een lange ij he
Succubi
Geplaatst: 19-11-11 23:08
Oh heerlijk!!! Volgens mij heb ik al een keer met de gemaild, ook over de kosten enzo. Dan denk ik dat ik qua prijs momenteel (hij is nog maar 2,5 jaar) toch wat beter zit bij een simpele boer Komen ze daar ook buiten?
Lauke
Geplaatst: 19-11-11 23:08
Marjoow schreef:
Lauke schreef:
zeg tis wel een lange ij he
weer die stomme imac die dat veranderd daar wordt je toch spontaan gek van?! ik kan der echt niet mee overweg
dat heb ik ook met mijn Iphone, die denkt het altijd beter te weten.
Lauke
Geplaatst: 19-11-11 23:16
tja, wij hebben dus sinds kort nu een imac, heel leuk allemaal, maar toch wel wennen de hele tijd veranderd ie m'n woorden soms handig maar vaak ook irritant en nu zijn al mijn foto's eindelijk over gezet, probeer ik hier wat te klooien in photoshop, zijn al de sneltoetsen anders moet nu steeds allemaal spastische houdingen aannemen om nog een beetje normaal die sneltoetsen in te drukken, heeeeel onhandig haha
Succubi
Geplaatst: 19-11-11 23:18
Mossel schreef:
dat heb ik ook met mijn Iphone, die denkt het altijd beter te weten.
Ja! Toen ik wilde smsen dat mijn "hoofdstel" besteld had bleek ik een HoofdLETSEL besteld te hebben
@Lauke: Dat duurt altijd even voordat je weer gewend bent
Laatst bijgewerkt door Succubi op 19-11-11 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt
tinkerbellz
Geplaatst: 19-11-11 23:18
In de winter elke dag in de paddock en in de zomer de ruinen en merries om de dag op het land, tenzij je op de verre wei wilt, dan staan ze elke dag buiten, maar moet je ze wel zelf binnenhalen
Ik heb die van mij in volpension staan, maar we hebben ook een "doe het zelf" tarief en dat is iets lager