Fotoshoot meeting?? (In NH) Update: Poll toegevoegd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Datum en locatie

15 oktober
15 (11%)
16 oktober
22 (17%)
22 oktober
22 (17%)
23 oktober
28 (22%)
Zuiderheide
12 (9%)
Hargen
28 (22%)

Totaal aantal stemmen: 127

doom

Re: Fotoshoot meeting?? (In NH) Update: Poll toegevoegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:54

haha leuk zeg! dat je zoveel ervaringen heb met verschillend bloed!
Wise is idd een echte goedzak :j stapt zo met je de trailer op en is op ieder terrein vrij koel in zijn hoofd.
Niet snel onder de indruk van spannende dingen bijv en zo wel is hij vrij snel over te halen als je hem even aan de hand ondersteund..
Wel heeft hij echt een eigen karakter, wil hij iets niet dan gebeurd het ook echt niet en kan hij gerust na lang waarschuwen eens zijn achterbeentje optrekken.. * maar op zulke moment, die niet vaak voorkomen geef ik hem meestal gelijk hoor haha * Wordt tijdens het rijden als hij geen zin heeft echt heel erg sterk en een echte tank, hij is erg voorwaarts en wilt niet graag terug gereden worden.. ( dan voelt hij natuurlijk de spiertjes in zijn achterhand opkomen haha )
Gezien we nu M1 starten, moet ik wel eens met hem doorzetten, hij heeft een erg sterke wil maar wil ook wel graag voor je werken en leert erg snel ! :j
verder is het een echte allemans vriend en is hij erg aanhankelijk, kleine kinderen kunnen zo hun gang gaan met hem! Mensen die geen ervaring hebben in het paardrijden kan ik er niet op zitten, wise is gewend om gewoon gereden te worden, als je als een zoutzak op hem gaat zitten en niet helemaal in balans bent wordt hij wat knijperig en gaat hij met je aan de haal haha.

Offtopic of niet.. ik vind het leuk alvast wat dingen over de bokkers te weten die ik zondag ga ontmoeten ;)

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:51

Jalenka_Kiya schreef:
Ik hoop dat de fotografen niet vinden dat ik teveel spullen voor hoofdfoto's mee heb :o Ik heb namelijk bij me:

Arabisch showhalster
Afbeelding
Ik hoop dat Kiya wat leuker gaat kijken maar dit is de enige duidelijke foto van het halster zelf ;)
Iemand anders had haar geschimkt, ik vind het zelf te overdadig dus ik doe misschien alleen wat kleine accenten

Helemaal mooi en in stijl! :D Vind haar zo gaaf, heb echt een zwak voor Arabjes. <3

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 16:57

:wave: Ik ben ook weer terug van vakantie!

An0uk14 schreef:
Het bestandje met alle fotografen + informatie is helaas verdwenen... nu dus nog even de vraag of elke fotograaf zijn site achter zijn/haar naam wilt zetten :)

Fotografen: Staat iedereen er nu op?
- Anouk | http://www.anouklubbers.tk
- Chantal | http://www.shootingshots.weebly.com
- Richard | Picasa en Oypo
- Inge | http://www.freewebs.com/creative-planet/
- Bo | http://www.bvafotografie.tk/
- Aniek | ?
- Luna | ?
- Bibi | ?
- Nathalie | ?

Reserve:
- Laraax
- Mytens

Ik moet mn site eigenlijk nog even onder handen nemen maar heb daar niet zo veel tijd voor.
Het stelt dus niet zo veel voor maar heb hem er toch maar even bijgezet! :)

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 17:24

Nou ik heb vanaf vandaag officieel geen stem meer, hopelijk is die zondag weer terug, LOL. :x :=

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 17:29

Mytens schreef:
pinkie87 schreef:
ik snap het laraax hoop dat anouk voor je het verlossende woord heeft... wie was er eerder in het topic jij of hoe heet zo ook al weer ;)

haha doom dankje ;) hoop wel dat jullie met draad knotten ;) haha dat is zoooo veel mooier :D

Je bedoelt mij denk ik :')
Ik weet niet wie er eerder was, ik had Anouk al een tijd terug gepbt maar toen was ze me 'vergeten'. Maar kreeg later nog een reactie. Ik hoor het wel wie er mee kan (of allebei :+ ).

Ik vind het erg mooie laarzen, echt blingbling hè. Normaal moet je je gek poetsen om ze te laten glimmen en deze glimmen al van zichzelf.

Ja die eerste van mij was ook ''vergeten'' dus had toen tijdje terug weer eentje gestuurd.. :j (mijn eerste was 16 september en die laatste 4 oktober)

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 18:36

*\o/* *\o/*
Ik heb groen licht van Anouk en mag mee

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 18:39

Ik meld mij ook maar weer is sinds een echt ontzettend lange tijd :')

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 18:47

Morgen wrs nog even naar de EJ, een bontje kopen voor haar neusriem. Vind ik zo schattig staan. := En ondat het nu geschoren is zit er zo'n dun velletje dus het is ook wel lekker voor haar. En ik ga over naar een bustrens dus die moet ik ook even kopen. En misschien een hengstenketting als die niet te duur zijn.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 18:55

An0uk14 schreef:
Model nummer 8 :)

Afbeelding

Ijslander ijslander <3
Mijn favo ras!

Ooit een ijslander gereden, en wil niks anders meer!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 18:56

REYNIR schreef:
Leuk, Reynir is model nummer 8!!

De foto is wat gedateerd, hij ziet er inmiddels zo uit:
Afbeelding

En hij wil en kan voornamelijk hard:
http://www.youtube.com/watch?v=-QvVXNmsEBg

Ik heb er zin in!

Heb nog nooit een ijslander gereden die zoo hard gaat <3
Maar ooit, word er zo'n eentje van mij. * i hope *

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 18:57

Nu ik meemag maar even vervoer regelen, moeders heeft al aangeboden te brengen(toch nog wantrouwig want mensen op internet hebben allemaal slechte bedoelingen natuurlijk)
Ik vroeg me af of er iemand zo lief wilde zijn mij na afloop op een station af te zetten(weet niet wat het dichts bij is, geloof dat dat Alkmaar is? Is er iemand die mij daarzo af wilt zetten?)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 18:58

pinkie87 schreef:
sorry maar toch vind ik het schema niets... we hebben 8 paarden nu en weet niet hoeveel fotografen.
zelf krijg ik nu het gevoel dat ik productie moet leveren en niet gewoon gezellig foto`s schieten.
waarom niet gewoon alle paarden tegelijk en dan met ze alle naar het strand daarna.
en denk persoonlijk dat je dan minder tijd kwijt bent dan als je zo schema aan houd omdat portret foto`s overal daar gehouden kunnen worden.
als je dan met ze 2tjes steeds afwisselt per paard moet het toch wel goed komen. en denk niet dat er dan paarden zijn die overgeslagen word. vind overigens 8 paarden vet veel vond 7
eigenlijk wel voldoende.

ik ben nu ook ontzetten aan het twijfelen wat ik ga doen...

Ik vind het zo erg netjes :)
Het moet toch een beetje profuctief zijn.
Het is ook wel voor de gezelligheid, maar toch ook wel foto's houden.

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:00

Laraax schreef:
Nu ik meemag maar even vervoer regelen, moeders heeft al aangeboden te brengen(toch nog wantrouwig want mensen op internet hebben allemaal slechte bedoelingen natuurlijk)
Ik vroeg me af of er iemand zo lief wilde zijn mij na afloop op een station af te zetten(weet niet wat het dichts bij is, geloof dat dat Alkmaar is? Is er iemand die mij daarzo af wilt zetten?)

Ik zal het er morgen even over hebben met m'n ouders!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:00

doom schreef:
Oeh misschien ook een idee voor mij, iemand een mooie leren voor mij te leen? Full?

Heb wel een cob die groot gemaakt kan worden tot een kleine full.

Iemand ook nog een hengsten ketting nodig?!
Heb 1 met zilvere ringen en zwarte stof

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:01

Dankjewel Marjolein, ik hoor het wel :)

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:02

Cchanny schreef:
doom schreef:
Oeh misschien ook een idee voor mij, iemand een mooie leren voor mij te leen? Full?

Ik heb een Full(foto ervan is te zien in mijn profiel, alleen zit het neusdeel daar niet helemaal netjes)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:03

doom schreef:
Ik vind het ook echt vreselijk leuk dat we zo'n verschillende groep in paarden hebben, kijk "mijn" groep bijv:

Een tinker, IJslander, stippelpony en een zwarte aes-er
Geweldig toch!! ;)
Gaan die van jullie het water in? Die van mij heeft altijd even aanmoedigen van een ander paard nodig de eerste stap haha

Ja ik moet ook even applausje geven voor Anoek!

Voor zo'n uitgebreide selectie met paarden!

SUPER!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:06

aniek1985 schreef:
Ik persoonlijk geef er de voorkeur aan om gewoon zelf wat eten en drinken mee te nemen. Dan kunnen we natuurlijk ook gewoon gezellig samen lunchen.

Ik heb inderdaad wel Picasa.
Ik zal daar na de meeting ook de foto's op zetten.

Inderdaad.
Zelf lunch is beter.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:08

Marijkjuh schreef:
Vinden jullie dit halster geschikt voor de foto's? (sorry trouwens voor de ontzettende slechte foto)Ik heb niks zwarts of bruins en anders word het z'n hoofdstel, maar daarvan is de neusriem behoorlijk aan de maat en dat vind ik zelf een beetje storend :o

Afbeelding

Afbeelding

En is een groom meenemen genoeg? En heeft iemand nog tips voor het object waarmee je je paard z'n aandacht trekt?

Wat voor maatje heeft ze?
Ik heb nog een leren halster maatje cob of een kleine kleine full.

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:09

Cchanny schreef:
doom schreef:

Ja ikke!

Ik neem als afleiding m'n clicker mee, en een longeerzweep. Ellie is voor álles bang, maar als je haar op die manier leuk wil laten kijken is ze ineens nergens van onder de indruk. Zo was ik een keer op wedstrijd, stond er een vrouw op het inrij terrein met een rammelend dingetje te gooien om leuke foto's te maken. Ellie schrok iedere keer dus ik vroeg of ze hem niet mijn kant op wilde gooien. Moest ik later op de foto, negeerde ze dat rammelding volledig. :') Ellie is een beetje een sukkeltje soms. := Het enige waarvan ze wel mooi gaat kijken is een longeerzweep.
Laatst bijgewerkt door marjolein_el op 21-10-11 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:09

marjolein_el schreef:
Ik knot met naald en draad, dat is het enige wat ik kan. :') Hoop wel dat ze een beetje lukken want de laatste tijd wil het niet echt.

Anders wil ik ook nog even in topspeed helpen met knotten maken :)
Kan ook met naald en draad namelijk.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:10

REYNIR schreef:
Jee zeg.... ik verbaas mij over alle drukte hahaha ik heb niet eens zoveel verschillende halsters en zeker geen lak.... Reynir en ik hebben alles eenvoudig. Ik heb wel een mooi fijn hoofdstel, ik denk dat ik die omdoe met de portret foto's
Afbeelding
Ik heb ook nog een echt ijslands halster... die is blauw/wit/rood de ijslandse kleuren, maar dat is misschien te druk.
Anders gewoon zonder...
Afbeelding

Ik vind je hoofdstel genoeg. :)
Echt iets ijslands hebben :)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:11

Laraax schreef:

Waarom ga je niet met Richard?
Als die nog plek heeft?

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:12

marjolein_el schreef:
Cchanny schreef:

Ja ikke!

Super dan neem ik die mee :)

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:12

Cchanny schreef:
marjolein_el schreef:
Ik knot met naald en draad, dat is het enige wat ik kan. :') Hoop wel dat ze een beetje lukken want de laatste tijd wil het niet echt.

Anders wil ik ook nog even in topspeed helpen met knotten maken :)
Kan ook met naald en draad namelijk.

Denk dat het wel lukt hoor, en anders weet ik bij wie ik terecht kan! ;)