Wise is idd een echte goedzak

Niet snel onder de indruk van spannende dingen bijv en zo wel is hij vrij snel over te halen als je hem even aan de hand ondersteund..
Wel heeft hij echt een eigen karakter, wil hij iets niet dan gebeurd het ook echt niet en kan hij gerust na lang waarschuwen eens zijn achterbeentje optrekken.. * maar op zulke moment, die niet vaak voorkomen geef ik hem meestal gelijk hoor haha * Wordt tijdens het rijden als hij geen zin heeft echt heel erg sterk en een echte tank, hij is erg voorwaarts en wilt niet graag terug gereden worden.. ( dan voelt hij natuurlijk de spiertjes in zijn achterhand opkomen haha )
Gezien we nu M1 starten, moet ik wel eens met hem doorzetten, hij heeft een erg sterke wil maar wil ook wel graag voor je werken en leert erg snel !

verder is het een echte allemans vriend en is hij erg aanhankelijk, kleine kinderen kunnen zo hun gang gaan met hem! Mensen die geen ervaring hebben in het paardrijden kan ik er niet op zitten, wise is gewend om gewoon gereden te worden, als je als een zoutzak op hem gaat zitten en niet helemaal in balans bent wordt hij wat knijperig en gaat hij met je aan de haal haha.
Offtopic of niet.. ik vind het leuk alvast wat dingen over de bokkers te weten die ik zondag ga ontmoeten