Garo en Arieke hebben niet betaald en gaan niet mee. Arieke wil wel betalen maar ik betaal net zo lief dat tientje. Mag ook gewoon dan gegeven worden hoor. Mag ook overgemaakt naar 155852884 tnv I de Lezenne Coulander
Saranyu
Geplaatst: 08-09-11 08:37
En ging er niemand anders mee ipv Garo?? Ik dacht dat er nog een aantal op wachtlijst stonden??
Dus dan zou ik toch mee kunnen?? Hahaha, al denk ik het niet, ga die zaterdag al met zusje op stap en het geld is hier ook dramatisch op het moment dus tja...ik ga hopen op een vervolg weekendje in het voorjaar, dus wees lief voor elkaar zodat er nog een vervolg gaat komen
Nee, was nog niet besloten omdat er nog anderen mee wilden, en dan zou ik evt wel op vrijdags gaan als jij alleen de zaterdag zou gaan Maar was ook afhankelijk van geld hierzo, enne, zonder jou vrijdags vind ik het ook niet leuk
Je betaalt niet p.p. maar voor de boerderij . Het is voor 12 pers. en wij gingen al met 15 wat uiteindelijk mocht. De kosten van het weekend is in 15 gedeeld. Dus Annuleren zal niet gaan. Maar er zijn dus 2 plekken over dus als iemand nog mee wil is dat mogelijk