Suus: Ach ja, kan iedereen gebeuren toch? Daarna ging het wel goed!
Trouwens, als mensen foto's hebben gemaakt van mij op Jauke, en de dames die mij op Vienna op de foto hebben gezet, willen jullie die naar mij PBen? Alvast hartstikke bedankt
Ik heb de actie gemist, wat gebeurde er? Foto's van gemaakt? Heeft trouwens iemand foto's van Ull's vlucht naar Jauke
NikkivanOlst
Geplaatst: 01-05-11 20:22
*rent rondjes*
ik vond het leuk
Jinte
Geplaatst: 01-05-11 20:22
Ja Marjolijn had daar een foto van volgens mij
En jij was toen inderdaad al weg. Suus mocht even op Geronimo en trok ff een galopje, alleen Geronimo nam het stuur over en rende recht op onze groep af
haha, denk t ook, ze wilde gewoon zooo graag bij jauke zijn, zijn dikke maatjes
Anoniem
Geplaatst: 01-05-11 20:34
Marjo
Geplaatst: 01-05-11 20:51
Woow wat zijn jullie al snel zeg Net de fotos op de pc, en even bonje hier in huis Blijkbaar snappen ouders niet, dat als je een week lang onwijs druk ben geweest en weinig hebt geslapen, je dan licht ontvlambaar bent.
Ik ga kijken of ik vanavond wat kan posten Heb al gauw wat doorgekeken, en ik ben wel tevreden
Suus__
Geplaatst: 01-05-11 20:54
Ja bijna je vriendje plat gereden... zie nog precies voor me hoe ie weg holde....
Die laatste is gaaf Suus! Mooie sfeer, al vind ik je fotos over het algemeen wat te rood Kan aan mijn beeldscherm liggen hoor, die is niet gekalidingest volgens mij