Sorry sorry Ik wil ook vet graag mee, maar de volgende keer heb ik ook mijn werk af moeten zeggen om naar fjordenpaard te gaan. Vind het echt super jammer dat ik niet mee kan.
Ik heb ook zooooo zin in het weekend!!! Zaterdag buitenrit (dagtocht) maken, dan 's avonds feest van me oom en tante die zoveel jaar zijn getrouwd. Dan gaat Steph met mij mee naar huis en blijft slapen en dan zondag fp!!! Britt, hoe laat zou ik bij jou zijn?? 11 uur?
ik heb er ook zin in!! nogsteeds niet van laura gehoord of ze nou kan of niet zaterdag.. en dan weet ik dus niet wanneer ik weer naar faron ga, en dat moet ik zometeen opschrijven als ik daar ben.. nouja dan ga ik vrijdag wel heen in plaats van zaterdag voor de zekerheid.
al een tijdje niks meer van Jantine gehoord, hoe wil je dat eigenlijk gaan doen? want je gaat mee met het rijden, maar je wil ook voor een nieuwe pony kijken toch? hoe was je dat precies van plan.. want na het rijden blijven wij niet meer zo lang dat je daar genoeg tijd voor hebt denk ik..
en hoelaat kom je op t station aan? want we moeten rond half 1 weg uit groningen als we daar om 1uur willen zijn
Tralala Ik heb niet alleen zin in zondag, maar ook in de gezelligheid met Linda ervoor we spreken elkaar vaak, maar zien elkaar minder vaak! Erg leuk dus dat we zaterdag eerst een feest hebben en daarna blijf ik bij haar slapen! Super gezellig
I fully agree with Britt OOOh heb dr zin in!! Hoop dat ik nog kan lopen dan xD whahahahahaha Komt vast goed, ze gaan me op me werk echt uitlachen maandag als ik spierpijn heb!!! whahaha
He kakkie, me instructrice wil zondag om 10 uur oefenen voor de zitcompetitie....maar ik moet om half 11 bij marlous zijn...dus ik moet uiterlijk kwart over 10 daar weg...dus als we het een uur eerder kunnen doen dan kan ik wel! Want wil uiteraard nog wel even oefenen!
Oke vind ik ook prima hoor, maar ze wou een jong paard toch? En die staan niet allemaal dichtbij enzo. En misschien wel handig om te bellen dat je voor een paardje wou komen kijken, maar misschien heb je dat al wel gedaan
dat is ook zeker waar lucy! dan moet ze misschien nog wel eerder, en dat is voor jou misschien minder tof... (hoewel t natuurlijk ook wel leuk is om daar jonge peerdjes te kieken ) lastig xD