Ik heb trouwens geen vakantie hoor
Hoewel iedereen hier carnaval heeft.... Uitgaan vind ik wel leuk, drinken doe ik niet veel. Maar Carnaval heb ik een hekel aan! =P Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoewel iedereen hier carnaval heeft.... Uitgaan vind ik wel leuk, drinken doe ik niet veel. Maar Carnaval heb ik een hekel aan! =P 

) Op schoolfeesten word wel geschonken en dan neem ik ook wel een biertje maar meer niet echt (Het is dan van dat verdunde spul dat amper te drinken is xD ), heb het dan ook absoluut niet nodig om het gezellig te hebben!lovebelly schreef:Ik ga ook niet uit hoor.
Zie het nut niet van zuipen tot je er bij neervalt.
Of mensen irriteren in het dorp bij de red sun.
ik ben ook 15 maar leen altijd ID's van vriendinnen.. en over een paar maanden ben ik zelf 16. maar voor mij is uitgaan gewoon gezellig met vrienden een cafe in of een club maar wij zuipen NOOIT zoveel... en wij drinken alleen omdat we het lekker vinden en niet om dronken te worden. en ik lust eigenlijk bijna alleen maar bacardi razz met fanta.. ik hou niet van al die zoete mixjes
) plaats je foto maar! kunnen we even kijken!
ben heel slecht in namen.. helaas.. 

het was niet dat je er zelf vreslelijk op stond ofzo

* Ik weet niet of we van de foto er zo echt iets vanaf kunnen zien, maar je kan altijd plaatsen natuurlijk! misschien valt ons wel iets op.

) is het leuk (en ook leerzaam) om te zien hoe het ging, heb namelijk altijd dat als ik erop zit het goed lijk te gaan maar als ik dan in een spiegel of van een foto kijk ik me helemaal de leplazarus schrik van mijn houding en hoe Libel loopt

)

(even lieve foto van king tussendoor
)

Maar een zadelmaker is nooit verkeerd natuurlijk, mijne gaat ook vaker te vaak heen dan te kort.
! Nu nog even sparen, voor ik echt kan!

je kan er aan de achterkant voor de tussentijd even een handoek onder leggen. gewoon dubbelvouwen en onder je kussens leggen
heb ik ook met Wianne, de zadelmaker komt donderdag maar haar zadel lag ook heel sterk naar achter, dus hadden we een handoek eronder gedaan en een bontje
en met mijn oude paard deden wij het ook om de druk van het zadel een beetje te verlichten
hadden eerst een Gelpad maar dat was echt een ramp Sabszz schreef:Over het gebruik van bontjes zijn denk ik de meningen verveeld, je kan namelijk ook een zadel hebben die niet volledig aangepast kan worden aan je paard, en als het met een bontje dan goed ligt is dat geen probleem tochen met mijn oude paard deden wij het ook om de druk van het zadel een beetje te verlichten
hadden eerst een Gelpad maar dat was echt een ramp