Ik heb de kosten berekend van de benzine en het parkeergeld, en het wordt €6,25 p.p.
Ik zit even te dimdammen hoe we dit gaan doen. We kunnen gesplitst overmaken naar degene die gereden hebben (en houden dit dus ook zelf in de gaten), of iedereen maakt het naar mij over en ik maak het naar de rijders over. Wat willen jullie?
Mij lijkt het 't handigst dat iedereen het eerst naar Kirsten overmaakt, gezien de bedragen die de chauffeurs krijgen vast niet allemaal bestaan uit hele aantallen van 6,25. Marie krijgt bijvoorbeeld €7,-. Dus 6.25 van zichzelf en 0.75 van de rest, dus dan moet iemand naar meerdere mensen overmaken.
Ik weet denk ik al iets. Ik als enige maak het wel naar verschillende mensen over, dan zorg ik dat de rest hele bedragen over kan maken. Dan ga ik even puzzelen wie naar wie overmaakt, dan moeten de rijders zelf maar even hun rekeningnummer PB'en naar degene die naar hun overmaken, goed?
iksnaphetnietmeer ? Dus ik moet gewoon 6,25 naar jou overmaken Kir?
Kirstenn
Geplaatst: 21-03-11 22:20
Okee, lijstje is done! Enige waar ik tegen aan loop zijn afrondingsverschillen, heb dit nu opgelost door Marie €0,25 extra te geven voor bij het kadootje van d'r vader (de moeite eigenlijk niet maar zo kon ik het makkelijker verdelen). Iemand daar problemen mee of is dat zo akkoord? Anders zou het 1 cent p.p. minder worden..
Totaalbedrag p.p. is dus €6,25. Het verschil in aantal mensen dat overmaakt zit 'm in het verschil in zuinigheid van de auto's.
Iedereen maakt dus het totaalbedrag over naar Kim of Ellen-Rose, zie het lijstje hieronder!!
Naar Kim maken over: Ayla Jessica Abby Charity Cenna
Naar Ellen-Rose maken over: Michelle Patricia (Pivanti) Patricia (_Patriesz) Nikki Marloes Daphne
Ik maak zelf de resterende bedragen over naar de rijders om het aan te vullen, dus als jullie mij kunnen PB'en met jullie rekeningnummer, GERNE!
@Ayla, Marie mocht de auto kostenloos meenemen. Zij heeft dus geen benzinekosten. Omdat we het oneerlijk vonden dat de ene wel moest betalen voor de auto en de ander niet, hebben we afgesproken dat de kosten over iedereen verspreid worden. Zo betaald iedereen even veel en kon er geen discussie ontstaan over "liever bij die in de auto, want dat is gratis". Gezien Marie dus geen benzine kosten heeft, betaal jij mee aan de benzine en parkeerkaart van Kim
Maar waarom moet ik dan meebetalen voor de benzine van Ellen-Rose? Die benzine heb ik toch niet gebruikt. Ik snap er ook nog steeds niks van hahaha.
Ik geef liever Marie benzinegeld, niet voor de benzine, maar voor het gebruik van de auto, de moeite om te rijden, het lenen van de auto van haar vader (dus presentje).