Oeeehhh vndaag!!!!! Ik zit al klaar om weg te gaan! En voor de thuisblijfers, ik zet wel op bokt op wie iedereen zit!
haha ik kom net uit mn bedje ga zo ff douchen en eten enz, en dan nog ff langs de jumbo denk ik voor een broodje, als ie al open is teminste..
mmm zie net dat de jombo pas om 4uur open is...dan maar geen lekker broodje..we hebben ook nog wel bolletjes thuis, dus dat is ook lekker
meiden die de foto's hebben gemaakt, kunnen jullie ze op mijnalbum.nl ofzo zetten en dan hier de link
Erg leuk de foto's! Had zelf wat met mijn telefoon gemaakt, is helaas niets geworden, moet echt een andere telefoon gaan kopen hahaha.Vond het super leuk! wil volgend jaar zeker weer
Pfff, heb me toch een partij spierpijn. Loop rond als een oud bejaard wijf met een drol in haar broek.Me knieen hebben de nodige bomen en paardenkonten gevoeld, maar die spierpijn had ik niet verwacht!
Ik heb ook spierpijn, in me rug, aan 1 kant en moest vandaag weer stage lopen, leuk al die kids optillen.. pfffHahaha nou dit jaar dan nog!Als ik me rijbewijs heb wil ik wel rijden
hahaha, ik heb alleen een klein beetje spierpijn in mn buik, maar verder niet ik wil echt snel weer!!echt blij dat ik in de herfst weer mag!