serieus ? er zitten toch 2 kaartjes in, dan kun jij toch gewoon ? Hmm .. even afwachten hoe ik me ga voelen .. Het is nu echt bar slecht dus kan alleen maar beter gaan worden ..
Dreee, desnoods ga je wel mee, maar niet paardrijden. Gewoon voor de gezellig dus. Ik hoop dat het bij trekt vanmiddag! Lekker gaan slapen, of op de bank liggen. Dan krijgt het ook de kans om weg te trekken.
Ik ben net terug van boodschappen doen. Zal even de menukaart maken
Tapa's menu:
Ciabatta met kruidenboter, kruidenkaas, tomatenpesto, basilicumpesto, peronipesto en olijvenpesto. Maischips, dippen in de pesto's. Aardappeltjes met paprikapoeder, dippen in aioli. Gehaktballetjes met saté- en knoflooksaus. Gekruide kipfiletjes met honing en lente ui. Tonijn met uitjes en augurken in frisse cremé fraiche dressing. Witlof, perzik en mint in een frisse cremé fraiche dressing. Paprika rauwkost, met worteltjes en kool. Mexicaanse mix van doperwtjes met mais en paprika. Mini salami. Roerbak ei met gebakken ui, courgette, tomaat, spekjes en kastanje champignons. Olijven en feta. Peppersweets. Zongedroogde tomaatjes en mozarella salade. Kakifruit en mini tomaatjes.
Ik denk niet dat er nog iemand aan het einde van de dag honger heeft, toch?
Het totaalbedrag wil ik naar beneden afronden naar €5,- per persoon. Is een euro meer dan de vorige keer, maar dit lijkt me een vrij luxe maaltijd.
Dowski
Geplaatst: 16-01-10 18:10
ik wil van alles wat proberen klinkt erg lekker Mireille nou hopen dat het niet te sterk ruikt, anders hebben we al honger voor we bij Lon zijn
voel me al stukken beter, heb niet meer hoeven overgeven sinds vanmiddag .. alleen ik wil heel graag mee maar ga op zien tegen de treinreis, wat als ik moet overgeven of wat anders moet op de wc
Ik zou er iig voor zorgen dat je in de trein bij de wc zit Moet ik een emmertje in de auto gooien?
Nessa
Geplaatst: 16-01-10 18:50
we kunnen ook emmertje meenemen Dree
Ik was daar toen ook erg bang voor. Ben de volgende dag ook naar Leeuwarden gegaan. Maar ging best goed En misschien niet onverstandig, wc-rol meenemen die zijn vaak leeg in de trein, beetje banketstaaf als je net dat 'iets anders' hebt gedaan
jodi
Geplaatst: 16-01-10 19:21
Hoe laat bij Lon?(in de hoop dat ik het vind)
Ik zou een wijntje meenemen,maar die is stijf bevroren geweest in de auto ,dus dat wordt niets....
Dree kop op we moeten toch 1x samen dat peukie roken!
Juud Fenna weet dat 'Grote Zus' komt en zat helemaal te glunderen
Mireille helemaal top!! Goed gedaan We hebben tegenwoordig een eettafel dus alles kan daar mooi op. Ik heb eventueel nog een pan kippensoep staan. Die is van vanaaf maar ik heb zoveel gemaakt ( zoals gewoonlijk) dat er nog ruimschoots over is.
Ik heb ze hier de opdracht gegeven dat iedereen aangekleed moet zijn om 12 uur Ik ga zelf dus eerst om half 11 richting eigen knollies.