Ik zie dat ook zeker zitten! Sommigen op schaatsen zijn trouwens hilarisch om te zien, dus we moeten met z'n allen dat ijs op!
En neen, niet klagen van zieken hé!
moika
Geplaatst: 25-11-09 17:16
frietjes ! frietjes ! frietjes!
valt het op dat ik graag frietjes eet?
kerstmarkt zie ik ook wel zitten, maar dan kom ik met de tram haha, want jeneverkot is iets te leuk oh ja schaatsen, hmm zou ik nog durven na mijne plets van vorig jaar? in schaamte vallen voor iedereen??? ik ga nog een heel hard over nadenken zenne
we kunnen ook nog altijd naar de ikeaaaaaaaaaaaaaa vind ik lekkerder of de colmar
ik ga niét schaatsen ze, daar ben ik van in het begin duidelijk over, komaan, ik stel mij ieder jaar 5 minuten aan da ijs om met de mensen te lachen, ik ga daar niét op, vind da echt stom ook,zo'n kleine piste en iedereen staat naar u te gapen... no way hozeej!
maar kerstmarkt wil ik zeker wel doen, eerste vrijdag van onze blok? das euhm, 18 december denk ik? Lijkt mij wel gezellig Kunnen nog Mc Donalds gaan eten dan
kunnen dan gewoon Godot proberen anderrs, zoals allereerste planning.
Of gewoon quiche/soep/jenever/pannekoek & chocomelk tot we geen eten niet meer kunnen zien (zie ik eruit alsof ik da al geprobeerd heb ), en dan café binnen!
hoe moet ik dat nu weten ohja, mss moeten we gewoon idd thuis eten ofzo, en het bij kerstmarkt houden, da we tegen 7-8u of wanneer het maar past voor iedereen naar kerstmarkt gaan en daarachter inderdaad hup café binnen daar in de buurt ik stem zo eten gaat voor mij toch niet goed gaan zo in de blok en met die paarden enal!
Ik schaats echt niet zo graag ze, jaja, tof, maar na 2 toerkes heb ik het ook wel gezien ze... Dus ik doe die toerkes wel net iets liever dan ergens waar niemand mij kent