Iets gaan doen op de 3e meeting vind ik een goed idee, maar wat? Om dan weer afleveringen van Moonlight te gaan kijken is misschien te veel van het goede (alhoewel, wie krijgt er nou genoeg van zo´n vampier)?
Marjo
Geplaatst: 23-02-09 14:42
We kunnen...... tsja...... geen idee
...Bowlen ...Uit eten ...Bowlen en daarna uit eten ...Uit eten en daarna bowlen ...Naar de bios (Nieuwe HP??) ...Moonlight kijken.............
Laatst bijgewerkt door Marjo op 23-02-09 14:44, in het totaal 1 keer bewerkt
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 23-02-09 14:43
Ik zal even een lijstje maken met mogelijkheden. Moeten we maar even kijken wat leuk lijkt.
- Bioscoop - Vampier/fantasiefilms ergens kijken - Stadten/winkelen - Ergens buitenrit oid maken - Naar een pretpark oid gaan -Paintball (lijkt me geweldig om eens te doen) Verder kom ik nu even niet, zal eens op internet kijken.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 23-02-09 14:47, in het totaal 2 keer bewerkt
Ergens een buitenrit maken zal voor de meesten toch ook genoeg geld gaan kosten. IK neem aan dat niet iedereen paarden kan meenemen..
Paintball lijkt me inderdaad ook geweldig om eens te doen..
Marjo
Geplaatst: 23-02-09 14:50
yup.
we kunnen naar Snowworld?? er is ook zoiets bij Walibi, daar kun je eerst in een band zeg maar een helling af f(supermelig) en daarna kun je nog bowlen. Erg leuk!
Bowlen lijkt me wel leuk, maar in een band van een helling niet...
C_arola
Geplaatst: 23-02-09 14:52
Nieuwe lijst tot nu toe met mogelijkheden; - Bioscoop - Vampier/fantasiefilms ergens kijken - Stadten/winkelen - Ergens buitenrit oid maken - Naar een pretpark oid gaan -Paintball (lijkt me geweldig om eens te doen) - Snowworld (band helling af) - Bowlen - Uit eten - Bowlen en daarna uit eten - Uit eten en daarna bowlen Even de lijst van Marjo eraan toegevoegd voor de overzicht.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 23-02-09 15:15, in het totaal 1 keer bewerkt
laten we maar stemmen denk ik? Wat iedereen wilt??
Misschien is het een idee om wat paintballbedrijven op te zoeken zodat je een richtlijn heb qua prijzen en waar het is.
C_arola
Geplaatst: 23-02-09 15:10
Paintballbedragen Voor het paintballen krijgt men 2 uur de tijd om zich uit te leven in Hardenberg. De kosten bedragen €25,- p.p. inclusief 100 paints en koffie/thee. Alleen mogelijk via reservering min. 6 personen Website; http://www.totaloutdoor.nl/Paintball-pa ... 3goddzFT1w
Hengelo/ Enschede Het Basispakket:
Twee tot drie uur paintballen 100 verfballetjes per persoon gratis De gehele dag gratis Co2 vulling Minimaal 8 personen Slechts 21,- Euro per persoon
Het Tour of Duty Pakket:
Twee tot drie uur paintballen 150 verfballetjes per persoon gratis De gehele dag gratis Co2 vulling Minimaal 8 personen Slechts 25,- Euro per persoon
Het Barbeque/Grill-pakket:
Twee tot drie uur paintballen 100 verfballetjes per persoon gratis De gehele dag gratis Co2 vulling Een gezellige BBQ in ons restaurant Minimaal 8 personen Slechts 40,- Euro per persoon 6 Consumpties Website; http://www.paintballtwente.nl/prijzen_arrangementen.htm Zijn ook mogelijkheden.
Bisocoop HP, vind ik erg lang duren voordat het in de bios komt. Dacht dat de 3e meeting in april ongeveer gehouden zou worden. HP komt pas in juli uit.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 23-02-09 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt
ja das waar.. of iemand moet in de plaats komen voor die gene. We kunnen ook gewoon min. 9 personen doen, dan is er geen probleem als er 1 afhaakt, misschien dat we een datum vinden dat iedereen kan.
En iedereen het ook wil doen. Even afwachten wat de anderen willen Andere voorstellen zijn natuurlijk ook welkom, moet dan even aan de lijstje toegevoegd worden
Paintball lijkt me echt heel pijnlijk, mijn broer is wel eens thuis gekomen met hele enge blauwe plekken, dus dat is iets wat ik niet snel zou doen, maar goed ik weet toch nog niet of ik meega dus beslissen jullie maar, dan kijk ik wel.
C_arola
Geplaatst: 23-02-09 15:39
Mijn vriend en vrienden hebben ook een keer gepaintballt (kon toen niet mee omdat ik een zware hersenschudding had). Ze hadden idd blauwe plekken, maar niet veel of overdreven. Plezier gaat bij mij dan voor op de blauwe plekken, van een paard kun je ook vallen Maar even kijken wie wat wil gaan doen.
Paintballen lijkt me ook leuk, en voor die blauwe plekken: Goed bukken en wegduiken!! Het laatste pakket klinkt erg leuk, maar ik vind €40,- toch vrij prijzig. Ik weet namelijk niet hoe ik zit met de financien op dat moment.. Misschien kunnen we na de meeting dan beter naar iemand thuis toe, daar de barbecue aan en iedereen legt geld neer voor het vlees enz. dat dan gebarbecued word, ben je ongetwijfeld goedkoper uit..
Ik vind het idee van Leane erg leuk, je kan dan ook gewoon allemaal wat te eten meenemen. Dat je een lijstje maakt met wat wie meeneemt. Of anders gourmetten ofzo.
Paintball lijkt mij ook vrij pijnlijk... Buitenrit kost ook al snel 25 euro (voor 2 uur) en de ene wil snel en de ander niet..is ook niet handig.
Maar een film 's middags en daarna bbqen of gourmetten is een idee...
film bios of film thuis? Maakt voor mij ook wel uit. Er komen volgens mij nog wel leuke films in de bios. Barbequen kan bij mij zowieso niet, en voor 8 personen heb ik geen gourmetset maar de idee klinkt idd goed! Of ergens redelijk goedkoop gourmetten met de groep, lijkt me ook leuk.