Ik moet helaas mededelen dat er een kans is dat ik niet mee kan 
Ik heb helaas de afgelopen paar weken mn spaarrekening moeten plunderen voor oa DA rekeningen...
Spaargeld is dus op
deze weken verdien ik nog wel gewoon, maar kerst komt er ook aan dus een groot deel zal daar naartoe gaan, daarbij moet ik Saffron ook nog onderhouden. Ik red het dus sowieso niet om in januari het verblijf in het kasteel te betalen. 
Zit dus met een probleem hier, ik zou niet weten wanneer ik het wel zou kunnen betalen. Ik dacht dat ik genoeg op mn rekening had staan, maar nee 
Daarbij kom dat ik niet weet of ik het wel red voor het geld tijdens de vakantie zelf, wilde 500 pond meenemen (= ong. €700). Ik ga misschien vakantiewerk doen op een spaanse rijschool oid (indien ik word uitgenodigd), dit kost me niks (saff mag gratis mee), en is voor 4 weken. Probleem echter, ik kan dan dus niet werken en verdien ook niks.
Doordat ik niet kan werken verlies ik dus ong. €1000 aan salaris die maand.
Dit is voor mij echt een superkans en het lijkt me een geweldige ervaring die ik niet graag mis, vandaar dat ik er graag voor wil gaan...
Als het kan doe ik het natuurlijk allebei
echter, dan verlies ik dus die €1000, plus heb ik de kosten in schotland erbij (€700). Ik weet niet of ik dat wel ga redden....
Bah 
Als het goed is weet ik eind december of ik daar vakantiewerk mag doen en dan kan ik dus pas zeker zeggen of ik wel of niet mee kan.
Het kasteel boeken lukt me echter dus niet in januari, wanneer wel kan ik nu niet zeggen. Indien dat vakantiewerk niet doorgaat moeten we dan alleen even kijken hoe het zit met de kamers, of we wel met zn allen op één kunnen ed...
Baal hier echt goed van