Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_iirandaa schreef:welke datum was de volgende rit ook al weer??
--heb problemen met de eigenaar ze wil het niet meer hebbe..
..* naja wat zij wil tog.. (( natuurlijjk kom ik)
chantycom schreef:M_iirandaa schreef:welke datum was de volgende rit ook al weer??
--heb problemen met de eigenaar ze wil het niet meer hebbe..
..* naja wat zij wil tog.. (( natuurlijjk kom ik)
de volgende puzzelrit is nog niet bekend, ik denk volgend jaar
of iemand anders moet mee willen organiseren, maar in iedergeval dat er niet zo veel op mij hangt![]()
maaa ik denk dat je de spelletjes dag bedoelt van esmee?
1 juli
dat is flink balen miranda
ps leuk dat je op bokt zit
M_iirandaa schreef:ohja ze zei ook nog dat marlies en ik op een vervelende manier waren weg gegaan en dat wij van de lusten genieten en hun de lasten hebben ofzo.. maar dat slaat nergens op ik ben dinsdag avond helemala geweest om stallen te doen en de tegels voor de wei helemaal schoon te maken voor de hooi.. dus vind k nogal apart maar ja. maar we waren zo snel weg gegaan omdat de vader van marlies haast had dus dan kan het niet anders tog .. en anja vond dat het allemaal vervelend was gegaan.
zegt zei.. maar IK VOND HET HARSTIKKE LEUK EN HET IS HELEMAAL NIET VERVELEND GEGAAN JUIST HET TEGENOVERGESTELDEja tog marlies en de rest
XMrliess schreef:M_iirandaa schreef:ohja ze zei ook nog dat marlies en ik op een vervelende manier waren weg gegaan en dat wij van de lusten genieten en hun de lasten hebben ofzo.. maar dat slaat nergens op ik ben dinsdag avond helemala geweest om stallen te doen en de tegels voor de wei helemaal schoon te maken voor de hooi.. dus vind k nogal apart maar ja. maar we waren zo snel weg gegaan omdat de vader van marlies haast had dus dan kan het niet anders tog .. en anja vond dat het allemaal vervelend was gegaan.
zegt zei.. maar IK VOND HET HARSTIKKE LEUK EN HET IS HELEMAAL NIET VERVELEND GEGAAN JUIST HET TEGENOVERGESTELDEja tog marlies en de rest
Ja, idd miran, we waren gwoon 1 keertje iets sneller weggegaan en nu is ze gelijk helemaal booss, terwijl ze weet dat we normaal echt heel veeel doen enso, echt raar