Ik heb een vraag over jullie reisorganisatie. Ik wil graag met een groep mensen een dagtrip maken naar Londen, Nu las ik op jullie site dat jullie opstappunten hebben mits er voldoende deelname is. Nou zijn wij met een groep die allemaal in de buurt van eindhoven komen. is het mogenlijk om 1 opstappunt beschikbaar te stellen ?
het gaat om een reis van 7personen (kan nog iets meer worden) Voor 7 Juli. En dat is dan 45 euro all incl.? + 5 euro annuleringsverzekering (we willen online boeken)
Ik hoop dat mijn vraag zo een beetje duidelijk is.
ik heb gister ook ff gemaild en ik heb antwoord terug
Geachte mevrouw Dijkhuizen,
Indien u met 10 tot 15 personen bent, dan gaat de optapplaats door. In Eindhoven is het vertrek van het NS Station. Dit zal zijn in de nacht van 6 op 7 juli tussen 22.00 en 01.00 uur s'nachts. U krijgt 1 week voor vertrek tickets, met daarop de juiste vertrektijd. Wel moet er altijd een minimum deelnemers zijn van 20 tot 25 personen. Indien de dagreis niet door zou gaan ivm te weinig deelname, dan kunt u kosteloos wijzigen of annuleren.
U kunt ons nog uw adresgegevens mailen, dan sturen wij u onze gids toe.
Wel moet er altijd een minimum deelnemers zijn van 20 tot 25 personen. Indien de dagreis niet door zou gaan ivm te weinig deelname, dan kunt u kosteloos wijzigen of annuleren
Waarom snap je dat niet? Is eigenlijk heel logisch, wanneer er minder dan 20 personen boeken zullen zij waarschijnlijk niet de door hun gemaakte kosten er ruimschoots uithalen waardoor de reis niet doorgaat.
Het is idd zo dat ze de kosten van die overtocht naar UK enz ook moeten kunnen bekostigen. En als er te weinig deelname is, kost het ze gewoon teveel. Ik zal ook nog eens gaan rondvragen aan mensen of er interesse is.
Ik denk niet dat ik een annuleringsverzekering wil? Ik ga sowieso mee, en als het van hun kant wordt geannuleerd is de hele annuleringsverzekering niet nodig .