Belgische zomerclinic?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vicky_82

Re: Belgische zomerclinic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 07:34

Ik denk dat die min of meer wel zal kloppen... Ja

Ben benieuwd naar je vragen. Ja

Ik hoop dat mijn vragen ook in de smaak vallen. Knipoog

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 07:46

Gaaaap Wat doen jullie mij aan, husbie ligt nog lekker te maffen. Maar er zijn er duidelijk vroeger opgestaan dan mij vandaag. Haha!

Tessa, fototoestel is leeggemaakt en batterij ge-uploaded, ben nu alleen nog aan 't twijfelen welke lens ik meeneem en of ik mijn statief meepak. Kan natuurlijk ook alles ineens meegrabbelen... Haha!

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 09:55

ponyzotje schreef:
zeg, als niemand wat zegt breng ik niets mee he Tong uitsteken
ohja, voor de snoepzakjes mag er nog een extra gerekend worden hoor, Kenneth draagt graag bij voor de hondjes Haha!

Wat zijn die snoepzakjes nu weer *bedenkt zich dat ze er veel te laat mee is, dat hondjes in mijn geval thuisblijven en dat als er voor Feya en de andere hondjes snoepjes gekocht worden, ik ook wel wil*

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:03

Ik wil me bij deze toch even verontschuldigen omdat ik niet meer heb kunnen helpen, en pas later op de dag (rond BBQ uur) ga kunnen komen wegens na examens hier ook nog wel wat werk (loads of it), en ik nog even bij mijn papa die ik zowat 1 keer in de maand nog zie door al die weken kliniek langsga.

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 00:12

en het was leuk, ook al ben ik de grootste woessie geweest Bloos Haha!

Bijke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 08:00

Het was heeeeeeeeeeeel leuk!!
Maar heb nu geen tijd om foto's up te loaden, da's voor deze namiddag (of stiekem ls ik tijden aan het ingeven ben van de weilrenners Knipoog )

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 10:23

Het was idd heeel erg leuk! L'Amour heeft haar van haar beste kant laten zien *LOL* Ze was super braaf gisteren Lachen

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 11:15

het was inderdaad echt schitterend, ik heb me ontzettend geamuseerd maar ik denk dat iedereen dat wel heeft gemerkt Haha!

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 12:00

Aansluiting nog gehaald Kimerberley, in gent?

Ik vond het ook echt een geweldige dag! Prachtig weer, heel toffe sfeer, super georganiseerd door oa Vicky en Kristel, en al de anderen die geholpen hebben (waarbij ik aan Leen denk bv).
Was echt heel heel fijn. Bedankt voor de organisatie, en Sarah en Lesley voor de geweldige paardjes Lachen.
Als Texas en Fado trouwens gekidnapt zouden zijn... kom eens zoeken in Brasschaat Knipoog.

Bijke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 12:06

Ja, Kimberly, ik heb het gemerkt Knipoog

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 14:49

Awel Karolien, ja, per ongeluk wel Haha! Er was vertraging en onderweg zijn we stilgevallen (op noodrem, amai zo'n gevaarte kan nog snel remmen hoor), halfuur stilgestaan ook nog. Maar blijkt dat de laatste treinen altijd wachten op de aansluitingstreinen, dus die naar Kortrijk stond er nog! Die heeft sneller gereden en amper gestopt in de tussenstations, dus was ik maar een kwartiertje ofzo later thuis dan normaal... Lachen

Ben redelijk stijf nu, hihi, maar echt supertof dat ik nog eens kon rijden, heb foto's ontvangen van Maja en het is echt leuk om mezelf eens op een pony te zien Haha!
Mijn houding is helemaal niet schitterend, dat weet ik, vergeef mij, de (niet)rijbroek en (niet)rijschoenen zullen ook wel een rol hebben gespeeld, al zijn mijn tenen sowieso schandalig Haha!

ik plaats zsm wat foto's in het BT Lachen

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 16:51

jakary1511 schreef:
en het was leuk, ook al ben ik de grootste woessie geweest Bloos Haha!

De grootste woesie ? Ik dacht het niet hoor ! Dat was ik Tong uitsteken Ik dierf niet meespringen hihi

Er is nog geen topic bij de boktmeetingverslagen zie ik ?

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:05

Vero en Stefanie jullie waren geen van beiden woessie hoor! Ik vind het van Stefanie heel dapper dat ze durven stoppen is en van Vero dat ze op Nobel? of Kali? gekropen is en er zelfs mee gedraafd heeft!!

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:30

durven stoppen was geen probleem Bloos
maar ik had er echt geen plezier van, en ik wou mezelf verplichten tot het einde van de les te rijden, maar toen vroeg ik me af wat ik daarmee dacht te bereiken Lachen

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:31

Ik heb tegen Sven gezegd dat mijn doel was: toch 1 keer over ene hindernis durven gaan.
en dat doel is bereikt Haha!

Véro vond ik ook geen woessie hoor Haha!

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:42

Dienstmededeling:

EIGENAREN van volgende voorwerpen, gelieve u te melden:

* Frigobox met blauw deksel en witte kleppen/handvat
* Springzweep geel met zwart
* Frigozak van damn wat was het ook al weer, Markus?

VINDERS/per ongeluk meegenomen'ers van volgende voorwerpen, gelieve u te melden:

* Zwarte dressuurzweep die lijkt op een WW, maar met een tsjoepeke af (of zoiets, voor correcte beschrijving: zich wenden tot Yuna, tevens de eigenaresse)
* Houten borstel met ijzeren pinnekes en een elastieken band om uw hand onder te doen (die normaal gezien in mijn bezit is en die ik inderdaad wel eens zou kunnen laten slingeren hebben, maar nu nergens meer terugvind, ook niet in Jessie haar stal of de geitenwei)

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:44

Ik ben niets vergeten Go jij! Go jij! Ik ben echt te geweldig. Cool

Heb ook niets extra mee naar huis genomen dus daar kan ik helaas wel niet mee helpen...

Bijke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 21:45

Ik ben de eignaar van frigobox en twee kommen, een plastic met blauw deksel en een glazen met glazen deksel. Heb gevraagd of Mien ze eens mee naar huis ken nemen, dan ga ik ze daar halen, is dichterbij voor mij.

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:53

Ik heb denk ik mijn zweepje vergeten: zwart met groen springzweepje, het litske om uw hand door te steken is er af...

Bijke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 21:56

Misschien tijd voor een meeting om alles terug bij de eigenaar te krijgen Tong uitsteken

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 22:00

Sjintoo schreef:
Vero en Stefanie jullie waren geen van beiden woessie hoor! Ik vind het van Stefanie heel dapper dat ze durven stoppen is en van Vero dat ze op Nobel? of Kali? gekropen is en er zelfs mee gedraafd heeft!!

Hihi, het was mooie Nobel Lovers

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 22:02

leentje schreef:
* Zwarte dressuurzweep die lijkt op een WW, maar met een tsjoepeke af (of zoiets, voor correcte beschrijving: zich wenden tot Yuna, tevens de eigenaresse)

Oei, Yuna haar zweep kwijt ? Ik had ze toch nog gevonden en ergens bij haar in de buurt gelegd. Weet niet waar ze daarna gebleven is. Maar ik had ze het laatste gezien aan de piste bij de toeschouwers.

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 07:51

Ik heb een geel zweepje met zwart handvat. Is dat dat van mij mss dan?

Karamell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 10:06

Véro dankzij u detectivekunsten bij de piste kon ik ze meenemen op wandel Haha! ik moet ze na aankomst ergens opzij gelegd hebben en daarna vergeten Bloos
*begint ineens te twijfelen of ze ze misschien heeft laten vallen onderweg...maar nee ik denk toch echt dat ik ze tot het laatst bijhad, stuk op de weg staat me toch echt voor dat ik ze vasthad...plus anders had de rest wel een zweep gespot*
Maar och als ze kwijt is is ze kwijt is mijn eigen schuld, had er maar beter op moeten letten ^^* Dus doe aub er geen moeite voor, moest iemand ze tegen komen zou ik ze graag terugwillen da's alles Knipoog

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 13:02

Oh ja da's juist.. Hmm.. Sorry, dan kan ik je niet verder helpen. Hopelijk komt ze nog boven water.