Ben benieuwd naar je vragen.

Ik hoop dat mijn vragen ook in de smaak vallen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat doen jullie mij aan, husbie ligt nog lekker te maffen. Maar er zijn er duidelijk vroeger opgestaan dan mij vandaag. 
ponyzotje schreef:zeg, als niemand wat zegt breng ik niets mee he
ohja, voor de snoepzakjes mag er nog een extra gerekend worden hoor, Kenneth draagt graag bij voor de hondjes
)
Ze was super braaf gisteren
.
.
Er was vertraging en onderweg zijn we stilgevallen (op noodrem, amai zo'n gevaarte kan nog snel remmen hoor), halfuur stilgestaan ook nog. Maar blijkt dat de laatste treinen altijd wachten op de aansluitingstreinen, dus die naar Kortrijk stond er nog! Die heeft sneller gereden en amper gestopt in de tussenstations, dus was ik maar een kwartiertje ofzo later thuis dan normaal...

jakary1511 schreef:en het was leuk, ook al ben ik de grootste woessie geweest![]()
Ik dierf niet meespringen hihi
Ik ben echt te geweldig.
Sjintoo schreef:Vero en Stefanie jullie waren geen van beiden woessie hoor! Ik vind het van Stefanie heel dapper dat ze durven stoppen is en van Vero dat ze op Nobel? of Kali? gekropen is en er zelfs mee gedraafd heeft!!
leentje schreef:* Zwarte dressuurzweep die lijkt op een WW, maar met een tsjoepeke af (of zoiets, voor correcte beschrijving: zich wenden tot Yuna, tevens de eigenaresse)
ik moet ze na aankomst ergens opzij gelegd hebben en daarna vergeten