Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovelyfiefy schreef:Brittjuh97 schreef:Hallo allemaal!
ik ben weer terug van weg geweest![]()
8 sept voor mij op voorbehoud, mijn contract is verlengt en heb nog niet naar mn rooster gekeken,,
Lekker! , hoe was je vakantie?
Laat nog maar even weten als je het zeker weet![]()
Het is nog niet zo ver
xxcleeoo schreef:Ik ga het helaas niet redden 8 september!
Fayah is eindelijk weer bijna helemaal de oude! Dus weer lekker aan het trainen! Stiekem ben ik Britt nog heel dankbaar voor het vragen aan mij of ik haar pony bij wilde rijden!
Brittjuh97 schreef:xxcleeoo schreef:Ik ga het helaas niet redden 8 september!
Fayah is eindelijk weer bijna helemaal de oude! Dus weer lekker aan het trainen! Stiekem ben ik Britt nog heel dankbaar voor het vragen aan mij of ik haar pony bij wilde rijden!
Jaa ik ben ook nog steeds super blij dat je mijn lieve Fayah wilde bij rijden!, Ben ook super blij dat fayah bijna weer helemaal de oude is, en ook stiekem vind ik het best grappig dat ze haar streken weer terug krijgt.
Ook ik wil weer gauw met haar te kunnen trainen, aangezien t best kriebelt.,. maar vooral wil ik ook weer wedstrijden doen.! en heel stiekem wil ik mee doen aan the ride and run op 23 september, helaas nog niet iemand gevonden die wilt mee rennen
lovelyfiefy schreef:Brittjuh97 schreef:
Jaa ik ben ook nog steeds super blij dat je mijn lieve Fayah wilde bij rijden!, Ben ook super blij dat fayah bijna weer helemaal de oude is, en ook stiekem vind ik het best grappig dat ze haar streken weer terug krijgt.
Ook ik wil weer gauw met haar te kunnen trainen, aangezien t best kriebelt.,. maar vooral wil ik ook weer wedstrijden doen.! en heel stiekem wil ik mee doen aan the ride and run op 23 september, helaas nog niet iemand gevonden die wilt mee rennen
mijn rijder kan misschien niet mee, dus ik zoek misschien nog iemand
alleen wordt samen trainen misschien wat lastig.
Keell94 schreef:Met mams van de week naar epplejack geweest, mocht nieuwe laarzen uitzoeken voor me bday, gingen heen voor die van €80 van het eigen merk maar met mijn gekke benen pastte ik die uiteraard niet (-.-')
(te laag of te brede kuit) dus het werden uiteindelijk Petrie laarzen van €208 (gelukkig wel 21% korting) dus mijn mams iets minder blij, maar ik wel een heel blij meisjehaha
[ [url=m/SM2hvu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kscL7Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Brittjuh97 schreef:Samen trainen is inderdaad lastig, en anders probeer ik het volgend jaar weer!
Brittjuh97 schreef:Keell94 schreef:Met mams van de week naar epplejack geweest, mocht nieuwe laarzen uitzoeken voor me bday, gingen heen voor die van €80 van het eigen merk maar met mijn gekke benen pastte ik die uiteraard niet (-.-')
(te laag of te brede kuit) dus het werden uiteindelijk Petrie laarzen van €208 (gelukkig wel 21% korting) dus mijn mams iets minder blij, maar ik wel een heel blij meisjehaha
[ [url=m/SM2hvu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kscL7Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Petrie zitten heerlijk! ik zweer er bij! en ik had ook zon moeilijk pootje, maar ik word wel gelukkiger van die prijs die jij moest betalen hoor,! had ik ook wel gewild en toen ik hem kocht had ik ook 21% korting
lovelyfiefy schreef:ik heb de datumprikker veranderd naar 22 september.
Dit omdat er voor vrijdag maar 3 mensen *inclusief mijzelf* kunnen en dat vind ik een beetje weinig.
Ik doe het dan liever als er meer mensen kunnen.
De eerst volgende was dan 22 sep, dus daar staat hij nu op.