Ja ik ook, is nu echt al bijna! Nog maar 3 nachtjes slapen!!!
sharon_quiz
Geplaatst: 19-03-13 15:18
Wat vervelend Bo! Wat een brutale aap dat ie naar je trapt! Niets is zo frustrerend als een paard dat zich niet laat vangen. Ik kan het weten. Heb heel veel moeite gehad met Vanquish vroeger. Hij was gelukkig niet gemeen, maar raakte in paniek en niemand kon dan in z'n buurt komen. Gaat inmiddels beter!
Als ik het zo lees komt iedereen met shiny paardjes opdagen Echt leuk!
Shanine heeft officieel afgezegd. Heb meteen een mail gestuurd naar de fotograaf die ook Vanquish' fotoshoot gedaan heeft (zie daarvan een aantal foto's uit het topic in mijn onderschrift). Hopelijk heeft die nog een plekje vrij!
X_Michelle_X
Geplaatst: 19-03-13 16:24
Volgens routeplanner en maps is het voor mij een uurtje rijden, maar ik reken dus op iets meer dan 1,5 uur
Ik vlecht vrijdag pas. Ik kan er niet tegen dat ze ermee geslapen heeft Ik weet nog niet of ik met S&T ga rijden... Gisteren liep ze er wel superfijn mee. Ik laat het nog even afhangen van hoe ze straks en morgen loopt
Ja vind ik ook. Hij laat z'n knotten altijd redelijk netjes zitten, maar z'n manen zijn nogal springerig. Misschien dat ik ze met gel wel netjes kan houden Nog even dames en dan is het zover. We zijn al zo lang aan het plannen en regelen. Gelukkig is alles nu voor elkaar en hoeven we alleen nog voor mooie paarden te zorgen
Ik rijd ook met stang en trens ga ook rond 10.30 weg dan hoop ik er 11.30/12.00 te zijn! Ga dus ook vrijdag ochtend lekker tutten Mijn instructrice gaat ook mee dus dat is wel heel gaaf! Kan zij horen wat zij mij vertellen en kunnen we dat ook mooi meenemen in de lessen!!
Ik ga rond 11 uur weg en hoop rond 12 - half 1 aan te komen. Ik heb er heeeeel veel zin in! Hopelijk ben ik wel fitter dan nu, zit wel al aan de vitamine pillen
Ik weet nog niet of ik met trens of stang en trens rijdt, ik les donderdagmiddag ook al bij Alex dus dan kijk ik wel even hoe hij dan loopt. Heb vandaag nog een leuke nieuwe cap gescoord voor de clinic Altijd een fijne smoes om wat nieuws te kopen toch? En ook nieuwe handschoenen en zweep, we kunnen er weer tegen!
Oeioei tis al bijna zover. Heb er wel heel erg veel zin in. Ik rijd wel op stang en trens, moet er zelf nog iets beter mee leren rijden.
Wat gaaf een nieuwe cap Jenny, wil ik ook wel ben wel toe aan een nieuwe cap.
Even tussendoor ik blijf bijna zeker niet tot het eind ivm moeheid van mezelf. Hoop dat jullie dat begrijpen. Ik draag n wondertje met me mee, en die vreet wat energie van mij. Hoop dat jullie dat niet erg vinden.
Miranda gefeliciteerd! Wat leuk! En natuurlijk begrijpen we het als iemand niet de hele dag kan blijven
Heb net bericht gehad van de fotograaf die vorige zomer een fotoshoot met Vanquish gedaan heeft en helaas zit ze vrijdag al helemaal vol. Kent 1 van jullie nog een fotograaf die vrijdag mee wil?
Gefeliciteerd Miranda! Natuurlijk begrijpen we dat!
Zal ik alvast een oproepje plaatsen?
fatal_flower
Geplaatst: 20-03-13 10:18
(Nogmaals) gefeliciteerd Miranda! Super Michelle! De fotografen die ik ken moeten vrijdag gewoon werken. Gisteren hebben we weer in de grote bak gereden. De zigzag appuyementen gingen nu super! Enige aandachtspunt was het appuyement naar links in galop. Die vinden we nog moeilijk (ligt waarschijnlijk aan mij). Verder weer wissels meegepakt zoals ze in de proef (van april) zitten en die gingen ook nu weer goed