Ook wij zijn na een wandeling heerlijk thuis aangekomen. Donna is heerlijk gaan slapen. Ik vond het super leuk! Bedankt allemaal . En ben ook onwijs benieuwd naar de foto's .
Wij zijn ook thuis lekker warm bij de kachel, ben wel eerst nog even uurtje bij paard geweest. Helaas bevroren bak dus niks kunnen doen. Even rondje buiten gestapt en weer op wei gezet.
Het was een leuke dag Spike en Lizzie zijn knockout Ben erg benieuwd naar alle foto's maar heb zeker al paar mooie plaatjes gezien!
Ja hier ook thuis.. Eerst even bakje koffie/thee drinken. Foto's zijn al aan het uploaden vanaf het geheugenkaartje nu nog ff bekenken waarme we ze kunnen bewerken
Ik ben ook thuis, nadat ik echt tig keer verkeerd ben gerede in glanerbrug en Duitsland hahaha Ik ben zeiknat, tot op de huid :c nu snel bad in warm worden en fotos laden .. denk vanavond ongeveer 2 fotos per hond online te hebben staan, dan weet je ongeveer wat je kunt verwachten
Ik ging stiekem meteen al vanaf de parkeerplaats de verkeerde kant op.
Toen snel mijn telefoonnavi ingeschakeld.
Rienie1986
Geplaatst: 13-01-13 17:54
Hier ook al ff thuis en weer aardig opgewarmd!!!! Iedereen echt super bedankt. Was echt een leuke middag! De honden lagen beide voor pampus achterin de auto, toen we terug reden, dus die zijn goed moe! Ben zeer benieuwd naar de foto's!
Talsha
Geplaatst: 13-01-13 18:11
Is er nou vandaag echt niemand gevallen op dat bruggetje?
Ik was er stiekem heel bang voor dat mij dat ging gebeuren in de buurt van al die camera's
Ik ben inmiddels ook weer lekker opgewarmd. Wij hebben er zelfs nog een tintje internationale meeting van gemaakt, want we zijn op de terugweg in Duitsland beland, oeps.
Voornamelijk riemen wegwerken. Verder ja miss af en toe de oogjes iets aanpassen verder hoef ik nog niet te gaan met bewerken (ben al lang blij als ik zo ver kom haha)