Ja, hallo... Er moet nog wel gewerkt worden hè? Vanavond zet ik ze op de PC en upload ik ze naar photobucket en een paar naar FB!
Durven jullie het gewoon aan dat ik een webpagina maak en een linkje hier neer zet? Of zijn er mensen die er sowieso niet openbaar neergezet willen worden? De heel erg compromitterende foto's zal ik er dan niet op zetten .
Mootje schreef:Misschien Kris, maar die voldoet denk ik wel met een balkje voor haar ogen hahaha!Ik heb er iig geen problemen mee!
Mootje schreef:Misschien Kris, maar die voldoet denk ik wel met een balkje voor haar ogen En die van Jeroen voorop de boot heb ik ook!Maar.............. moet nu de pony's binnen gaan halen voor de hoefsmid!Heb niet zo heel veel foto's hoor, voordat jullie denken dat er nou 100 foto's aankomen .
Nou we kijken recht in je kijkdoos jeroen. gelukkig heb je wel je broek aan gehouden.......dat maakt hetminder schokkend.
_Sim_ schreef:Nou we kijken recht in je kijkdoos jeroen. gelukkig heb je wel je broek aan gehouden.......dat maakt hetminder schokkend.Jeroen heeft toch geen kijkdoos?? die hebben wij....