oh daar zat ik zelf eigenlijk ook aan te denken dat te doen. heb jij daar veel aan gehad of denk je dat ik beter gewoon ff zelf kan kijken met stalgenood.
Silence
Haha om het nog moeilijker te maken Saskia: ik heb voor Aag ook alles in het zwart & vind het bij haar erg sjiek staan hoor. (Helemaal in haar wedstrijd-outfit met het wit erbij ) Alle dekjes passen erbij & je hebt nooit gedoe met dat je opeens een andere kleur bruin hebt gekocht..
Wel lekker gereden Lianne? (ondanks de lekkere douche )
Pff, ik had net een strijd in de binnenbak Maar.. uiteindelijk wel lekker gereden Morgen ben ik lekker vrij, dus dan gaan we maar weer even hard aan de slag!
Haha het bit vastpakken en naar buiten blijven kijken, zodra je de teugels oppakt ... of een volte in wilt sturen ... of een gebroken lijn wilt rijden.... of achteruit wilt lopen .. of (nou ja.. ga zo maar door ) hihi lekker beestje af & toe zitten er van die dagen tussen
ik had een beton blok in mijn handen hangen. Meneer wou alleen Maar nageeflijk lopen als ie kon hangen erg irritant! Was na 10 min rijden al kapot. Hi hi. Oh Ja das ook zo'n fijne strijd die jij hebt gehad! Ook erg frustrerend!
Haha wat hebben we toch schatjes hè.. Ze hebben wel echt hetzelfde bloed, hahaha. Ben wel benieuwd om ze in oktober naast elkaar te zien!!
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-12 08:03
Jimmy is echt 300% anders dan die van jullie volgens mij.
Dott
Geplaatst: 05-06-12 08:04
Haha klinkt leuk dames xD Niaff zit volges mij weer teen hengstig aan, dus dan is het een.draak en Sjel liep gister nog steeds op 3 beentjes. Heb er echt een naar gevoel bij
kan je niet naar een kliniek toe om er na te laten kijken en maybe toch een foto te laten maken?? Kennis van mij had ook een paard dat ernstig kreupel liep, dachten eerst hoefzweer. Maar die bleek 't hoefbeen gebroken te hebben. Moest gelijk 3 maanden op boxrust. Als 't allemaal mee valt ben je blij dat je er vroeg bij bent. En als 't wel wat ernstigers is dan kan je jezelf niet voor je kop slaan dat je te lang ermee gewacht hebt en ze er niks meer aan kunnen doen.
Oeeehh leuk!!!!!!!!!!!! Ik wil die ook heel graag nog zien! Heel veel plezier!
marjan1986
Geplaatst: 05-06-12 12:57
leuk sandra! Veel plezier straks! Ha ha. Fijn hè femke dat hengstig zijn! Heb ik gelukkig geen last van. Ik mag zo weer werken, niet bepaald iets leuks dus... Maar jah geen werk geen leuke dingen.
Silence