. Maak je flickr aan! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maak je flickr aan!
. Ik heb vandaag en gister geen tijd gehad, en mijn harde schijf deed het ook opeens niet meer
. Maar als ik wat foto's ga uitzoeken en voor iedereen een selectie maak ben ik bang dat iemand anders juist een foto zoekt die ik niet uitzoek en die er dan dus niet bijstaat
.
. Pas als iemand iets wil nabestellen oid dan haal ik touwtjes weg
.
.
?
. Dan de rest nog.. hamsterfan schreef:Oh en ik ben ook bezig met vlekjes weg werken, zit een grote vlek op mijn lens maar dat wist ik niet. Dus ja.
Ben bijna klaar met Gandhi. Dan de rest nog..
. Wat gaat dit sloom.. moest net ook alles weer overzetten als JPG wat ik bewerkt had, want dat had ik niet gedaan
. Gandhi is bezig met uploaden
.
Ik vind de kwaliteit wel minder op FB, maar daar ga ik wel wat op verzinnen. Ik heb ze er ook niet allemaal op gezet hoor, maar het zijn er wel genoeg lijkt mij? Ik ben blij dat je er blij mee bent
Dat doe ik ook haha.. We proberen dus ook de meeting niet op dezelfde dag te plannen...
.
! 

. Ik ga straks eerst met Eik en Billy aan de slag, en dan de ochtend proberen af te ronden voor vandaag.
! haha
.
mag ik eentje hebben zonder watermerk? Jitske schreef:Eindelijk klaar!
Onder deze link: JMAP.nl kunnen jullie de foto's vinden. Allemaal verdeeld per paard of per koppel
Zoals ik al eerder zei zijn er nog geen touwtjes e.d. weggewerkt. Dit kan wel op aanvraag.