ik kan ook op beide datum's maar mijn voorkeur gaat wel uit naar 15 juli dan kunnen we inderdaad altijd uitwijken naar 19-08 mocht het slecht weer of iets dergelijks zijn.
En owja dat had ik nog niet vermeld hier geloof ik .. onze connemara is naar bijna 3 wkn overtijd bevallen van een prachtig hengstveulentje. Zal morgen even een fototje spammen De kans is dus groot dat zij en haar veulen mee gaan naar de meeting
Kaaaren
Geplaatst: 12-06-12 09:14
Denk dat we er gewoon van de 15e moeten uitgaan. dan hebben we igg al 7 fotografen en 7 paarden die aanwezig kunnen zijn. En dan is dat datum ook niet zo heel ver weg.
Zonder tegen bericht voor a.s. woensdag is de datum 15 juli!
Mocht je nog 'bezwaar' willen maken en met een beter voorstel komen dan kan dat nog vandaag en morgen. morgen avond wordt dan de datum officieel vast gezet
Hhaha.. natuurlijk gaat het veulen vast.. ben veels te bang dat hem wat overkomt.. met al die andere paarden.. maar ik wacht nog wel even af tot dan want misschien is het al wel een hele lummel dat hij niet zo makkelijk meer te hendelen is..
Ik wou net zeggen, heb weleens mensen ze mee zien nemen los op buitenrit. Maar denk niet dat zo'n kleintje het overleefd wanneer het in de buurt van Wolder (of andere paarden).
Echt een schatje Mijn pony is gek op veulens. Hij doet ze niets, maar als ik met rijden een veulen in de wei tegenkom, gaat hij meestal een minuut of 5 stil staan kijken