Fotoshoot meeting?? (In NH) Update: Poll toegevoegd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Datum en locatie

15 oktober
15 (11%)
16 oktober
22 (17%)
22 oktober
22 (17%)
23 oktober
28 (22%)
Zuiderheide
12 (9%)
Hargen
28 (22%)

Totaal aantal stemmen: 127

doom

Re: Fotoshoot meeting?? (In NH) Update: Poll toegevoegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 11:31

ja dat ben ik zeker met je eens inge! :j

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 11:32

haha gelukkig heb ik het toch weer beetje goed gepraat :P haha :D
pff heb er wel zin in zal me auto vol leggen met allemaal spullen ;)
heb denk ik straks vet veel mee haha

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 11:35

haha jahoor inge.. er staat weer een plusje achter je naam :D

Ik heb er ook heel veel zin in *\o/*
Hoop alleen dat zijn knotten een beetje willen lukken haha, hij heeft stevige manen en ik heb ze een beetje kort getrokken week geleden haha |o oeps!

Edit: kijk net op je site inge, maar wauwie.. gave foto's zeg! vooral portret van de katten en model mens! je heb er gevoel voor joh! :D
Laatst bijgewerkt door doom op 21-10-11 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 11:37

Over de eventueel nog te vergeven plek voor fotograaf; ik zou het supergaaf vinden en heb zondag expres met stille hoop vrijgelaten. Ik zou eventueel mijn leeen halster (full, valt wel groot) kunnen oppoetsen en meenemen als ik meemag?

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 11:54

ik snap het laraax hoop dat anouk voor je het verlossende woord heeft... wie was er eerder in het topic jij of hoe heet zo ook al weer ;)

haha doom dankje ;) hoop wel dat jullie met draad knotten ;) haha dat is zoooo veel mooier :D

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 11:57

Ik knot met naald en draad, dat is het enige wat ik kan. :') Hoop wel dat ze een beetje lukken want de laatste tijd wil het niet echt.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:03

Ik knot ook altijd met naald en draad :j

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:03

Ik hoop dat de fotografen niet vinden dat ik teveel spullen voor hoofdfoto's mee heb :o Ik heb namelijk bij me:

Arabisch showhalster
Afbeelding
Ik hoop dat Kiya wat leuker gaat kijken maar dit is de enige duidelijke foto van het halster zelf ;)
Iemand anders had haar geschimkt, ik vind het zelf te overdadig dus ik doe misschien alleen wat kleine accenten

Afbeelding
Dit leren halster, vind het zelf erg mooi op een arabier. Dit is niet Kiya maar A.F. Belarus!

Afbeelding
Een western hoofdstel in de kleur links met bijpassende teugels. Het hoofdstel dat ik mee neem heeft alleen nog wat extra uitgesneden versiering, voor de rest vrijwel hetzelfde

Ik vlecht misschien het eerste deel van de manen weg of anders alles los

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:09

stoer neem zo veel je mee als je kan ;)

je heb een arabier ;) dan moet je het ook op die manier de manen doen ;)

pff haat moeders..... me ma zou me lunch mee nemen maar moet over 20 min al weg....

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:10

Ja eigenlijk wel he ;)
Wilde het eerst afscheren want eigenlijk vind ik dat wel mooi staan, maar ik durf het niet :P

REYNIR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:12

Jee zeg.... ik verbaas mij over alle drukte hahaha ik heb niet eens zoveel verschillende halsters en zeker geen lak.... Reynir en ik hebben alles eenvoudig. Ik heb wel een mooi fijn hoofdstel, ik denk dat ik die omdoe met de portret foto's
Afbeelding
Ik heb ook nog een echt ijslands halster... die is blauw/wit/rood de ijslandse kleuren, maar dat is misschien te druk.
Anders gewoon zonder...
Afbeelding

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:17

Ik vind Reynir echt stoer! Ik ben erg benieuwd hoe jullie foto's worden! Dat hoofdstel vind ik erg mooi staan.

Ik heb zelf ook niet zo veel spullen hoor en verder ook eenvoudig. Die showhalsters zij natuurlijk wel opvallend maar die maak ik zelf. Ik gebruik het niet veel: ik doe meestal 1 keer per jaar mee aan een (amateur)keuring van het stamboek en verder is het leuk voor foto's maar eigenlijk hangt het vooral in de kast. Dan is zelf maken een leuke en betaalbare oplossing! En heb al vaker iets gemaakt wat ik daarna weg doe, krijg iedere keer een beter idee .
Het rondgenaaide halster heb ik gekregen voor mijn verjaardag en dat westernhoofdstel is van een stalgenootje, maar staat zo stoer dus die mag ik lenen! Als ik bij haar ga kijken zou ik nóg meer mee kunnen nemen want volgens mij heeft zij wel 6 hoofdstellen, zelfs in roze (maar dat doe ik Kiya niet aan ;))

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:19

Oei wat een foute laarzen zag ik voorbij komen! :P

Wat leuk om zoveel verschillende 'stylen' te zien. Ook wel kenmerkend voor de rassen :j Mijn paardje zal tijdens de standfoto's haar halster dragen van het halsterhoofdstel. Mijn teugels zijn dan het halstertouw.

Afbeelding

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:29

Ik heb ook niet veel spullen en houd het ook eenvoudig!
Mijn hoofdstel gewoon in voor portret en rijden.. gewoon omdat ik het mooi vind.. en verder dressuurzadel op en champagneset.. de beslissing heb ik zelf niet meer hoeven maken.. maar heeft mijn paard gedaan. gezien hij een paar dagen geleden mijn zwarte peesbeschermers heeft stuk getrokken haha

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:36

Ik doe denk ik ook mijn hoofdstel in voor portret :j Vind ik toch even wat mooier dan een halster.

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:38

Ja ik vind de groep ook leuk gevarieerd en die verschillende stijlen vind ik ook super!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:40

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:15

pinkie87 schreef:
ik snap het laraax hoop dat anouk voor je het verlossende woord heeft... wie was er eerder in het topic jij of hoe heet zo ook al weer ;)

haha doom dankje ;) hoop wel dat jullie met draad knotten ;) haha dat is zoooo veel mooier :D

Je bedoelt mij denk ik :')
Ik weet niet wie er eerder was, ik had Anouk al een tijd terug gepbt maar toen was ze me 'vergeten'. Maar kreeg later nog een reactie. Ik hoor het wel wie er mee kan (of allebei :+ ).

Ik vind het erg mooie laarzen, echt blingbling hè. Normaal moet je je gek poetsen om ze te laten glimmen en deze glimmen al van zichzelf.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:22

Thanks Mytens.. met jou ken ik praten haha tenminste iemand die ze mooi vind..
Toch denk ik ook dat het er volledig van af hangt hoe je zelf in de paarden wereld staat en in welke tak je de sport uitoefend..

Ik ben zelf erg van de bling bling.. die van mij staat bijv geen 24/7 buiten en staat al vrij snel in de dekens.. een echte pietlut dus kan ik wel zeggen, en tja zeg nou zelf.. daar horen toch echt deze laarzen bij haha

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:25

Laraax: Ik heb even teruggezocht en volgens mij ben jij 1e reserve. ik heb 5 oktober gepbt naar Anouk en jij al eerder volgens een post van jou op 22 sept.. JAMMER! Mochten er toch 2 mee mogen dan hoor ik het wel.

Oh wat een leuke arabier, vroeger ook een arabier gehad waar ik mee sprong. Een Aron x Baccarat, ook een vosje. Lijkt er wel op.

Doom: ik was een springer maar thuis toch ook wel een dressuurmuts :D
Ik reed vooral veel jong spul. Alle paardjes werden geschoren en onder een deken als ze te veel haar kregen. Altijd netjes getoilleteerd en gewassen op stal :D Ik had zelf vele bruin maar ik ben 2,5 jaar teruggestopt ivm zwangerschappen en toen was al dat blingblingspul qua laarzen net in opkomst. Dus net gemist helaas :D

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:29

haha hier ook meer een springruiter als dressuurmuts.. kan ook niet anders met een springpaard haha!
Maar even goed vind ik al de glitters en glimmertjes toch ook wel heel erg leuk hoor !
Wat mij betreft mogen jullie alle 2 mee , hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?! * en foto's haha *

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:33

Mytens schreef:
Oh wat een leuke arabier, vroeger ook een arabier gehad waar ik mee sprong. Een Aron x Baccarat, ook een vosje. Lijkt er wel op.

Thanks! Het is dus niet die op de foto met het rondgenaaide halster, dat is A.F. Belarus (http://www.allbreedpedigree.com/af+belarus). Kiya is een Alexander x Amal, Alexander is zelf van Aron dus een beetje familie!
http://www.allbreedpedigree.com/kiya2

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:38

Ja dat is dan familie, toevallig!

Doom wat voor bloed zit er achter die van jou, want in je profiel staat dat het een AES'er is? Zit er iets van Burggaaf in?
Ik hoop dat we allebei mee mogen :D

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:41

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

maar dit moeten we ook op zijn tijd eens doen haha
Afbeelding

Nee, zijn vader is Laissez faire, dat is een internationale springer.. daarachter zit de hengt Concorde en dus Nimmerdor.
Dan achter mama zit Calvados en ook weer Stuyvesant, 1 en al springbloed dus.. wel oudbloed hoor, vind dat wel leuk :j

Het grove heeft hij dus van zijn voor ouders haha

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:46

Oh erg leuk bloed. Concorde's hebben altijd fijne karakters. En Nimmerdor spreekt voor zich. Een vriendin van mij heeft meerdere Calvados nakomelingen Nationaal gesprongen. Ik heb jaren terug (16 jaar geleden ofzo) een directe Stuyvesant zadelmak gemaakt, ingereden en die is toen verkocht aan E. Schep. Een hele grote iele vos was dat, een laatbloeier maar erg goed beest. Die van jou zal wel erg braaf zijn in de omgang ofniet, een echte goedzak?
oh beetje offtopic :D