Ik werk tot 17.00 en rij dan aan. Wil je ook wel oppikken hoor Pauline. En als het echt niet meer gaat brengen we je gewoon bij je ouders. Komt goed schatje
Over bijbetalen. Ik kom vooralsnog 130 euro te kort. Als iedereen een tientje lapt zijn we daar ook weer klaar mee. En mochten mensen daar moeite mee hebben ook prima. Ben toch al arm.. Whoehahhahah
130? Dat is twee man die nog niet betaald hebben dan? Vrouw Sorry Prima hoor, tientje erbij ga ik je reknrl Weer zoeken Of PB hem nog ff, da's makkelijker denk ik
Dat zijn kosten die we samen moeten dekken
We moeten wel even een verdeelsleutel bedenken of zo voor de boodschappen.
beebie75
Geplaatst: 07-09-11 20:06
beetje jammer dat er blijkbaar twee mensen zo verstek laten gaan. maar ik betaal dat tientje gráág
Ik geloof niet dat ik zo nodig meehoef, daarvoor twijfel ik teveel of dit het goede is of dat misschien beter of zou die dat wel lusten. Gaat ellendig lang duren dat boodschappen doen met mij aan het roer
haha kiezen of delen dan hoor, er is altijd wel iets wat je lust zou ik denken, mja ik ben dan ook wel vrij makkelijk en snel beslissend maar ik kom zaterdag pas
Pauline
Geplaatst: 07-09-11 21:12
MootjeK
Geplaatst: 07-09-11 21:13
Boodschappen doen vind ik niet erg. Koken ook niet. (oh jee, wat roep ik nu over mezelf af )
blackpegasus
Geplaatst: 07-09-11 21:15
Ik geef mij ook vrijwillig op voor boodschappen doen Nooit een hekel aan gehad. En gaan we koken? Zo ja, wat? Ik neem aan gewoon iets makkelijks als macaroni ofzo?