Kan niet wachten tot dat ik ze voor me lens krijg. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hahaha
vind ik wel gaaf!

hahaha 

meer mensen denken het geloof ik dat ie onder de spuitbus is geweest 

Na een ritje van 1,5 - 2 uur even snel frietjes gehaald, vervolgens een smsje gelezen op mijn telefoon die ik niet mee had dat er op mijn werk een veulen vanmorgen om 11 uur geboren is *zucht, die heeft echt gewacht totdat ik ver weg zat volgens mij....* Dus even snel veulen kijken, vervolgens mijn pakezeltje van vandaag bij de bushalte afgezet en na het douchen (bah dat zand zat echt overal) tijd voor bokt. Morgen hoop ik met de foto's te beginnen
? frangelica schreef:ander vraagje nog....als ik linkje plaats op me site met site van foto graaf of net wat dan ook mogen ze dan op me site ?

Was even wennen volgens mij dat iedereen gewoon z'n gang mocht gaan, maar heb veel positieve reacties gehoord. Zelf heb ik 't ook als erg prettig ervaren, gewoon overal lekker de tijd voor nemen etc 
Nog even langs geweest bij Vienna en Silke van Nikki, was echt onwijs gaaf. Nikki, dankjewel dat dit mocht en dat we even op Vie mochten