frangelica schreef:ander vraagje nog....als ik linkje plaats op me site met site van foto graaf of net wat dan ook mogen ze dan op me site ?
Van mij mag 't 
Zijn al gave foto's voorbijgekomen! We gaan even een HK topic aanmaken zodat we daar verder kunnen kletsen en foto's kunnen plaatsen.
Ook wil ik jullie allemaal bedanken voor deze leuke, geslaagde dag. Heb zelf een superleuke dag gehad en 't liep allemaal goed
Was even wennen volgens mij dat iedereen gewoon z'n gang mocht gaan, maar heb veel positieve reacties gehoord. Zelf heb ik 't ook als erg prettig ervaren, gewoon overal lekker de tijd voor nemen etc 
Onze terugreis was ook nog erg gezellig
Nog even langs geweest bij Vienna en Silke van Nikki, was echt onwijs gaaf. Nikki, dankjewel dat dit mocht en dat we even op Vie mochten 
En Danielle uiteraard nog heel erg bedankt dat ik even op Jauke mocht, vind 't echt een heel gaaf paard 
Mijn foto's kunnen iets vertraging hebben, dit kan ik niet van tevoren voorspellen. Ik moet deze week maandag t/m zondag werken en die week daarop waarschijnlijk dinsdag t/m zondag en moet 's avonds naar m'n paard dus moet het echt in de uurtjes tussendoor doen.