Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Debbie schreef:Shanedow schreef:Hahaha is wel vaak druk maar hoe meer mensen hoe meer vreugd..
Aaah parijs .. laten we ook eens naar LA gaan![]()
Ik ga eind april naar New York.. Ik maak wel wat ruimte vrij in mn koffer en dan gaan we daar met zn allen stappen!!![]()
Jolienn schreef:Tjoooooooooo.. NY.. Ach, dat is niet aan mij besteed. Doe mij maar costa del achtertuin enzo, hihi. Nou, we gaan van de zomer 2 weken naar Italie, dat vind ik wel heel leuk.
Jolienn schreef:Ja, ik ben er nu achter gekomen dat dat 'de leeuwarder manege' is. Haha, daar had ik eerder inderdaad al iets over gevonden.
Ik rij in het weekend nu alleen nog op mn Epony die met pensioen is. Gewoon een buitenritje, 1 keer. Maar ik mis dat echte trainen zo verschrikkelijk, haha. Juist omdat ik met mn vorige paard (heel lastig) zo lekker op weg was, dat ik winstpuntwaardig in de dressuur was (en dat heeft HEEL wat voeten in de aarde gehad). En lekker springen (en vooral crossen).
Heb ook wel nog een 6jarige op stal staan thuis, maar dies alleen nog maar in en een beetje doorgereden vorige zomer. En doordeweeks niemand die iets met m kan doen, en om die nou alleen int weekend te pakken, dan snapt ze er helemaal niets meer van. zo jammer want t is zo'n leuk beestje om te rijden!
Dusja, komende 4 jaar geen fanatiek paardrijden voor mij(Even voor het inlevingsvermogen, ik zit al op t paard sinds ik kan lopen
)
EngeltjeS schreef:Goeie herrinneringen, eerste keer in galop
Debbie schreef:Nee.. ze komt altijd maar 1x in de 3/4 dagen. Dan doet ze de stallen en is ze weer weg.
Oh.. dat heb ik dus op video staan! Ik viel dr afZat op zo'n manage pony op Terschelling die geen zin had om te galopperen
![]()
(weet niet of de link zo werk?)
http://deb-bie.hyves.nl/album/15076893/ ... 88/0/Ud41/
Sentido schreef:Shanedow, jij bent nieuw toch? Hihi, nog welkom
Er staat ergens een lijstje met al onze namen en dergelijke, misschien kun jij daar ook op bijschrijven?
Sence schreef:even bij de hand houdenCitaat:Elianna_ = Elianna
F_Orumster = Anna (27)
Amaretto = Jacqueline (21)
Landvrouw= Laura (19)
Sence = Nadine (21) - AANWEZIG DE 19e!
Sentido = Jildou (21) - AANWEZIG DE 19e!
tijgerr91 = Ginger(19)
Nijntee = Nynke (20)
Roxiie = Rosanne (21)
Spetterrr = Samantha(16)
Miss_Malfoy = Ciska
Mayflower_ Marjolein
EngeltjeS = Devica (21) AANWEZIG DE 19e!
Jolienn = Jolien (19) - AANWEZIG DE 19e!
Debbie = Debbie (20) AANWEZIG DE 19e!