ik heb vanmiddag cenna gesproken en die zei dat ab dr id binnen was nu ben ik mn paspoort kwijt, was heilig overtuigd dat ie op de koelkast lag maar niet dus :S vanaaf nog zoeken en anders heb ik mn rijbewijs nog
Laatst bijgewerkt door MiniLoe op 19-03-11 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Heeft u de Nederlandse nationaliteit, dan kunt u zich identificeren met een geldig Nederlands paspoort, een geldige Nederlandse identiteitskaart, een geldig Nederlands rijbewijs of een geldig bromfietsrijbewijs (categorie AM). U mag zowel een paspoort als een identiteitskaart bezitten.
Als de politie dit vraagt moet iemand zich kunnen identificeren. Dat betekent dus dat iemand altijd een document bij zich moet hebben waarmee dat kan. Heeft iemand dat niet en de politie vraagt er toch naar, dat kan dat betekenen dat iemand mee moet naar het politiebureau. Ook riskeert de persoon in kwestie een boete van 50 euro.
MiniLoe
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-11 19:08
oooh dan hoef ik niet te zoeken vanaaf want ik hem mn rijbewijs in mn portonmonee hihi. nee hoor ga zoizo zoeken waar dah kreng is, denk studeerkamer dan ofzow
pivanti: marko is goed, de steeg idd niet op de route hihi maar als niet anders kan wil ik dat zelfs voor je doen
oh dan doe ik alleen shirtje met lange mouwen aan en mn bodywarmer ik vond met indoorbrabant altijd koud in de ring waar gereden werd dus wilt nogal eens verschillen haha
ponymeid1
Geplaatst: 19-03-11 20:41
Is niet koud geloof ik te herinneren. Geowon normaal aankleden
Ik heb een blouse aan, vest mee en een leren jack.
@ Margot, ik had een oud ID kaartje bij me. Omdat ik hem had aangevraagd en hij er nog niet was, was het geen probleem. En ach, ik heb zo'n gouden smileytje, ik red mij