Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
E_Nalanta schreef:Marlinda schreef:Zou iedereen even *in dit topic* een foto achter kunnen laten?
Ik kan er niet inkomen, heb geen toegang, maar kom wel als fotografe
Sjolvir schreef:Wat leuk, Tobago gaat op fotoshoot.
Nou ja, als het niet zulk hondeweer is als vandaag, nu ziet hij er nogal verlept uit...
En fototoestellen houden ook niet zo van veel water.
Grinnik, ik weet wel waar Tobago heen wil als er fjorden en haflingers bij zijn..
d'r achteraan, aangezien hij denkt dat het zijn vrienden zijn.
Wat moet Tobago aantrekken tegen die tijd? (shabrak etc.)
Of moet hij niet onder de man, maar aan hoofdstel/halster?
En moet hij ingevlochten komen of met losse manen?
Ik kom er dus niet in, in daar waar je foto achter moet laten, kom op inlog scherm uit.
Maar nieuwe gebruikers kunnen zich niet aanmelden.
LisaDijk schreef:we dachten aan een rij half uurtje aan het einde van de 1e groep en aan het einde van de 2e groep!
en degene die rij foto's willen kunnen dan gaan rijden, en de VDers, kunnen dan met meerdere paarden kunstjes gaan doen ofzo?
xLoki schreef:xLoki schreef:Zou ik dan me misschien weer aan kunnen melden voor L&DD?
Want had me er erg op verheugd, alleen ik dacht van: als ik anders in Lunteren Loki zou kunnen meenemen, zou veel leuker zijn...
Had namelijk ook al vervoer voor L&DD geregeld..
Zou ik hier misschien nog antwoord op mogen..?
Sjolvir schreef:Maar Silke wel gaaf!!!
Jammer, maar misschien gaat iemand anders stukje rijden, na alle foto's.
Ga nog even kijken hoe laat ze daar bij het restaurant open zijn op zondag,
anders moet ik even 2011 label regelen via topic.
Voor dat label hebben ze echter (andere jaren) wel gegevens nodig van diegene voor wie het label is.
Ben in gedachten Toobs al aan het poetsen en vlecht of los, mogen de fotograven bedenken.
En mocht iemand er een missie in zien die dag Tobago vrijheidsdressur bij te brengen,
dat mag altijd. (tot op heden kent hij alleen touch, maar ga hem daar toch echt niet loslaten
om naar zijn target te lopen en aan te raken, bovendien op foto volkomen onintressant.)