Ja maar het is maar een (heeeel) klein stukje naar zuiden. ik bedoelde ook meer dat schoorl vanaf alkmaar naar noord-west is en leeuwarden naar noord-oost. maar als je zoekt op google maps is het maar een kwartiertje verschil (zoals ik al typte )
Gowlan
Geplaatst: 16-02-11 22:18
Het belangrijkste is maar als je de verlichte zit kunt en onder controle hebt. Dat is 1 van de belangrijkste eisen geloof ik..
Ik zat een keer op een paard dat alleen maar ging bokken op het strand.. sowieso in de galop ging die de hele tijd bokken, en ik reed achteraan, en dat paard was heel sterk, en steeds met zn neus in de kont van t paard drvoor. die begon ook te bokken.. geen goeie ervaringen
Heb ik op ponykamp ook meegemaakt, maar boeide me niet veel, gewoon een knal met me benen verkopen en verlichte zit en je merkt er niks van/zit het toch wel uit + als ze zo'n rotvaart maken dan is het gauw over. Die paarden zijn het zowiezo gewent..
Meestal wel ja Teminste, das mijn ervaring met Lioon als ze al bokkend aan de kletter gaat. Terwijl ik vorige keer bij de club te horen kreeg dat ik dan niet in verlichte zit moest gaan Maar toe ut lekkur toch. Vind ik wel grappig op z'n tijd Oef, wordt nog wat met m'n grote, dikke kniewrongen op m'n dressuurzadel in verlichte zit Dat wordt oefenen volgende week in het bos! Hahah.. Maar komt wel goed!
Twilight1
Geplaatst: 16-02-11 22:53
haha als jullie allemaal op de makke gaan dan gaa ik op de knettergekst (sorry maar daar heb ik nou echt zin in haha dan zal ik wel achteraan gaan ) ik wil graag wat te doen hebben met paardje en alles uitzitten is me hobby haha
haha denk niet dat ik dat durf als ze een trap van een ander paard krijgt ...
Lioony
Geplaatst: 16-02-11 23:01
Ga jij mij nu even geen enge verhalen aanpraten he Ik was zowiezo niet van plan om dicht op andere te rijden. Maar ikmoet wel achteraan En Juur is geen achteraan-rijden-paard. Nouja, dan moet ik dr maar wat inhouden door 't bos en op 't strand wat meer naast de rest dr laten gaan.
haha nee maar sinds twilight is ingeslapen ben ik heel erg voorzichtig, ik kreeg te laten zien dat een ernstig ongeluk in een heel kleine hoek (in mijn geval bocht) zit
Ja dat dacht ik al. Bij ons op stal zijn er ook 2 mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt. Het komt helemaal niet zo vaak voor, en je kan er eigenlijk ook niet voorzichtig voor zijn soms.. Tenzij je je paard 24 uur per dag ingepakt op stal laat staan.. Nouja, dan kan die zichzelf ook nog aardig bezeren..
haha ja maar toch doe je meer je best om de paarden te beschermen, het liefst zou ik een hele stevige beenbeschermer willen voor het been soort van robotbenen haaha
Lioony
Geplaatst: 16-02-11 23:19
Of gewoon een of ander middeltje dat ervoor zorgt dat peesblessures en botbreuken niet meer mogelijk zijn
Edit; oja en hoefkatrol en artrose ook uitsluiten.