Als we frieten & café doen, lijkt Gent t leukst. Maar ja, dan eindeloze discussies welke café, ambi/dance & fuiven of rustig kletsen enz?
Valentijn valt op ne zondag, de vrijdag ervoor (12e) of erna (19e) ist dan vrijspringen hier bij ons id piste, oefenavond vh gewest, dus liever dan niet. Julie niet de 26ste, rest ons onmiddellijk 5/02 of 5/03/2010.
5/02 is intersemestrieel verlof, misschien hebben velen dan al andere plannen? (incl. mezelf, maar dat maakt nu niet zoveel uit,kan wel vroeger terugkomen van zee) 5/03 lijkt mij wel een goed plan!
ah ja, der is dan ergens ook Krokusvakantie zeker, en dan gaan er velen skiën enz.
19/2 zou waarschijnlijk dus ook wel gaan voor mij.
Ha ha, Kim, tja, met de examens voor de deur kan da haast niet anders, maar t proefetentje kan altijd vroeger. (dat zou pas grappig zijn : proefetentje mbt de geschikte frituur )
ik heb tot de 29ste examen Maar die avond is zowiezo vrienden-boemel-uitgaansavond traditie 19/2 lijkt mij wel ok! Intersemestrieel verlof ga ik hoogstwaarschijnlijk op reis dus...
Nooit gedacht dat mijn frietidee serieus ging genomen worden
en jullie zijn idd addicts ja, Kim, ik heb da ook met die facebookreclame, ik denk aan bokt dan echt érg!
als jullie in december gaan, laat maar weten 't is nu ook niet dat ik niét meer buitenkom ze dan, gewoon etentje is moeilijker, omdat ik overdag studeer en dan 's avonds nog moet rijden en dan pas weg kan daarna... Dus moest er dan daarna iets gedronken worden ofzo...