Iets echt doen ben ik ook helemaal voor. Vond 8 afleveringen een erg lange zit, ben ik meer voor het actieve. Weet nog niet wat maar ga erover nadenken.
Ik ook maar 1x in duitsland en meteen de moeilijke route genomen. Zag voor me een man tegen een muur aanknallen en afgevoerd worden... Ging verder wel goed met behulp van vrienden behalve toen we met een rolbaan naar boven gingen (soort roltrap maar dan vlak), maar ik doe het de volgende keer ook maar iets rustiger aan
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 22-02-09 23:33
Jeetje, veel pagina's hierzo....
derde meeting voor, afhankelijk hoe en wat. Zwolle goed idee. 9 en 10 mei bij deze alvast geen goed idee. Verder niet te vroeg, want ik heb inmiddels begrepen dat ik minstens 6 weken uit de running ben met mijn arm....
Haha skieen doe ik ook niet, of ik naar de derde meeting kom weet ik ook nog niet, heb voorlopig een heleboel weekenden vol gepland staan en qua financien heb ik het ook niet zo breed door mijn eigen huisje, maar kijken jullie maar, dan laat ik wel weten of ik het wel of niet ga redden. Heb wel al zin in 8 maart, nog 2 weken. Jammer Carola dat je niet kan.
Ik raak dan ook in paniek. Liever niet dus. Over een derde meeting wacht ik eerst de datum af, aangezien ik een zeer drukke agenda heb. Ik kan skieen, maar niet arrogant of neerbuigend bedoeld ofzo, skieen in Winterberg is geen lol voor mij...
Geloof dat dit het was toch? Ik kan bij mijn buurjongen nog wel wat stoelen lenen, van die opklap stoelen en vissers stoeltjes, die zitten best lekker.