Dat is dan inderdaad beter misschien als je elkaar wilt leren kennen Met de film kan je niet echt veel praten en als je dan geen avondeten eraan koppelt heb je niet echt veel gepraat dus
Nou, als we om 12 uur afspreken hebben we ongeveer anderhalf uur...ik hoef ook niet persé naar de film...degene die willen kunnen erna wel gaan ja. Maar we kunnen best een gezellig tentje vinden en daar gewoon lekker eten en praten...
Kunnen we dan niet beter alleen uitgebreid luchen oid? Anders wordt het alsnog wel krap als je om 12.00 afspreekt en dan meteen 'moet' gaat lunchen omdat je daarna nog door moet naar de film. Dan kan je beter van 13 - 15 gaan lunchen oid, of niet?
Maar gaat Anja mee? Die laat zich hier niet zoveel zien geloof ik...
zeker ga ik mee! Laat me inderdaad niet zoveel zien, druk druk druk, moet werken he, centjes verdienen voor Schotland
Maar goed, ik heb even bij gelezen, welke film maakt mij niks uit, ik vind alles wel leuk, behalve enge films.. Laatste keer dat ik naar een enge film ging heb ik het grootste gedeelte van de film met mn sjaal voor mn hoofd gezeten, dus dat word niks Verder maakt de tijd mij ook niet heel veel uit, ik moet wel weer helemaal terug naar Groningen, dus wil het liefste niet te laat weg.
Het grote bord in de aankomst hal.. Is dat ook voor een blondine als mij te herkennen??
Hoe moet ik jullie in vredesnaam herkennen? Dit word weer wat
En ik heb rood/ietwatpaarsig haar en een heule bijpassende bril (ook roodachtig), en een enorm lompe en grote rood-groen-paarsige sjaal om m'n nek, dus mij herken je ook wel
Edit: Ik heb ook al geen foto in m'n profiel, dus dat schiet niet echt op zo Ach we gaan gewoon allemaal op zoek naar Nathalie en Marlies
hahaha ik ben toch voor het boktlogo! Nee heb jullie even uitgebreidt bekeken en dat moet lukken.
Ik heb witblond haar (met uitgroei ) ennn een lichtbruine leren jas die wat versleten lijkt, en een zwarte sjaal met witte uiteinden, ennn... ik heb verder eigelijk geen beschrijving En ik lijk niet meer op mn foto's want ik heb nu een soort boblijn en toen niet..
maar goed, even alles op een rijtje, 12 uur dus voor het grote bord in de aankomsthallen op het station in Utrecht? heb ik dat juust??