Hallo allemaal
ik lees net jullie verhaal over die dag dat jullie te gast waren in roermond..
ik zelf heb mijn paard van twee en dertig in moeten laten slapen een maand geleden en heb hem ook laten cremeren in roermond
ik dacht mijn lieverd niet op de grote hoop daarvoor hou ik te veel van hem en als hij nog een jaar langer had geleeft was ik die kosten ook kwijt geweest aan voer en stalling.
Ik wil jullie bedanken voor het verhaal en de foto s die er bij staan wel even schrikken die ovens te weten dat mijn schat daar in is geweest..maar ik heb nu wel een goed beeld bij mijn verhaal en te weten dat ze daar echt met liefde voor een dier omgaan geeft mij een nog beter gevoel dat ik het op deze manier heb mogen doen en ook voor mijn paard want hij was mijn maatje en verdiende een mooi maar liefdevol afscheid..
ik wilde er zelf niet bij zijn bij de crematie dat werd me te veel dus heb ik op mijn manier afscheid genomen en dat was in de trailer met wat bloemen en een deken van mij om hem heen. en een laatste lange knuffel .....
ik heb zijn as nu thuis in een zwart tonnetje en als de dag komt dat ij er klaar voor ben strooi ik hem uit over het weitje waar hij gelopen heeft zodat ik altijd een plekje heb om naar toe te gaan.
een klein beetje as zal ik bewaren om in mijn bedel te doen aan mijn armband.. zodat hij altijd een beetje bij me is.
bedankt voor jullie verhaal en iedereen die ooit afscheid moet nemen van zijn paard kan ik niet meer dan zeggen een paard is niet alleen een dier ..hij was mijn vriend mijn maatje en iedereen die een paard kan laten cremeren doen ..........
het geeft jezelf een goed maar vooral waardig gevoel dat is het laatste wat je voor je paard kan doen een mooi afscheid....
liefs daisy