Marliesje schreef:Ik fix er altijd maar wat van wat erop lijkt, maar echt mooi invlechten kan ik die voorpluk niet.
Zag trouwens dat Sall een speciale techniek heeft, ff foto zoeken....
Met die 3 stiekies ... maar ik vind ingevlochten toch mooier

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marliesje schreef:Ik fix er altijd maar wat van wat erop lijkt, maar echt mooi invlechten kan ik die voorpluk niet.
Zag trouwens dat Sall een speciale techniek heeft, ff foto zoeken....
_Rijkie_ schreef:Ik kan het wel een beetje, maar ook niet altijd super netjes, Taac heeft wel een mooie voorpluk om te oefenen
_Rijkie_ schreef:Apple schreef:Hola, ik zie dat het fijne meeneemlijstje van Sjuim niet meer werkt. Dan maar zo.
14/15 april
1 Olijf + 1 paard
2 Apple + 1 paard + Vriendlief spa rood, jus, fles rose, griekse salade, huzarensalade, dus blijkbaar ook eigen vleesjes voor op de bbq, ontbijt voor zondag
3 Levy + 1 paard
4 Skipper
5 Marijke82 + 1 paard + 2 pakken afbakstokbrood + kruidenboter + eigen ontbijt + 2 zakken chips + 2 Pakken ijsthee + 2 flessen rose. Ik haal mijn eigen vlees daar, lust namelijk zowat niks op de BBQ, alleen hamburgersWIJZIGING
Het zijn 3 pakken stokbrood geworden en er is een fles limo bijgekomen.
6 Ariebombarie die kipkluifjes, satesaus voor erbijen beleg (kaas en vleeswaren) voor op brood voor de lunch
![]()
7 Riant + 1 paard pasta salade, en 2 flessen rosé en (stok)broodjes
8 Kel2004 + 1 paard
9 MissJ komt op zondag en neemt drinken en koekjes mee
10 Libke + 1 paard
11 Sjoert + Youngster
12 Nathalie1981 zondag
13 Tam20 + 1 paard2 a 3 flessen rose, cola light, ontbijt/lunch + beleg, chips ofzo... en voor de BBQ haal ik daar
14 Klien + 1 paard + Alke zaterdag en zondag; heeft net gehaald bij de Makro:
2 1/2 kg zalmsalade / 1 kg kip-kerrie salade 3 x 250 gram kruidenboter, tankje van 3 liter rosé (zuid-afrikaanse) en Alke neemt mee 4-pack cola en klein flesje wodka. Verder wat vlees voor eigen gebruik wat wrs toch teveel is15 Flower vrij/za/zo
16 Manzano weet nog niet precies wanneer ik er ben. Gok sowieso zat.avond Neem dan nachochips met dipsaus mee, 2 flessen rose ofzo --> dit kan aangepast worden als ik concreter weet wanneer ik er ben.
17 WenK zaterdag
18 Sakkia
19 Marlies misschien met paard (zal ik een aantal sauzen meenemen? cocktailsaus, knoflooksaus, curry, mayo, nog meer wensen? Daarna neem ik fris voor mezelf mee, nog een zak zachte broodjes voor ontbijt, en een blok kaas.
20 Marsha misschien met paard