geluksvogel schreef:YES Brit gaat ook meeMartine en Brit kunnen jullie dan naar Zwolle komen waar ik jullie ophaal? dat is voor mij het makkelijkst. Brit woon jij vlakbij de nieuwe c1000? voor dat dekje savvy?
Das toevallig, ik woon der achter

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geluksvogel schreef:YES Brit gaat ook meeMartine en Brit kunnen jullie dan naar Zwolle komen waar ik jullie ophaal? dat is voor mij het makkelijkst. Brit woon jij vlakbij de nieuwe c1000? voor dat dekje savvy?
casperrr schreef:*wilde dat ze erbij kon zijn om alles te filmen*
Brittol schreef:geluksvogel schreef:YES Brit gaat ook meeMartine en Brit kunnen jullie dan naar Zwolle komen waar ik jullie ophaal? dat is voor mij het makkelijkst. Brit woon jij vlakbij de nieuwe c1000? voor dat dekje savvy?
Das toevallig, ik woon der achter
stefanietjuh schreef:Hoi hoi,
Sorry dat ik al tijdje niks meer van me heb laten horen.
Heb er wel zin in joh!!
Weten we al waar we precies gaan afspreken en hoe laat?
En ik zou 2 mensen ophalen van station geloof ik..
Hoe doen we dat dan? Hoe laat bijv.?
xx stefanie
loesje688 schreef:WANNEER?
woensdag 3 januari 2007
WAT?
Madame Tussauds, Waterlooplein en Kalverstraat.
Voor Madame Tussauds zijn tot nu toe 3 kortingsbonnen voor 50% korting voor 12 mensen. We zijn nu met z’n tienen dus als het goed is hebben we genoeg bonnen( hoop ik )
MET WIE?
Ilse (iilse)
Stefanie (stefanietjuh)
Ayla (geluksvogel)
Marieke (Vesper)
Martine (Martine_R)
Marloe (marloe)
Kelly (KellYY1992) ( mocht zij nou wel of niet? )
Mandy (Mendiej)
Lisanne (Unfaithful)
Brit ( Brittol)
Mocht ik iemand vergeten zijn of als er iemand op het lijstje staat die niet meegaat, graag even melden
REIZEN?
zelf te regelen, mocht je nog geen vervoer geregeld hebben, denk er dan aan dat je misschien met iemand mee kan reizen en voor degene die geen OV hebben: probeer met iemand mee te reizen die er wel een heeft, hiermee krijg je 40% korting op je treinkaartje.
Marloe, Marloes en Stefanie komen met de auto als ik het goed heb.
Martine en Brit haalt Ayla van het treinstation Zwolle op om daarna met de auto naar Amsterdam te gaan. ( terugweg nog even afspreken?! )
WAAR AFSPREKEN?
Op de Dam, om 10:30
Zo, dat is alles op een rijtje dat we al hebben afgesproken. Mochten er nog dingen bij staan die je wil weten en die staan hier NIET bij, dan hebben we die nog niet afgesproken.
iilse schreef:Daar kan je toch ook omheen lopen? zo iets heb ik ooit gehoord
Blehh ik zie net dat mijn trein hele kütte aankomst tijden heeft.. 10.02 of 10.32Noujaa, ik ben er iig op tijd dan