Ik moet de foto's van Golddigger, Denzel en Navada nog. Had gehoopt dat ik ze nu kon gaan bewerken (ben vandaag een dagje vrij), maar het is te zonnig waardoor ik mijn beeldscherm niet meer goed zie Haat aan een kleine studentenkamer haha. Vanavond of morgenochtend poging 2.
Heel erg bedankt voor de foto's Ivonka, ze zijn super!
Snoekiej
Geplaatst: 11-11-13 12:50
MerelBormans en Verography, hebben jullie nog tijd gehad om aan de foto's te werken ? Ben heel benieuwd! Anders ga ik binnenkort maar eens bestellingen plaatsen bij de andere fotografen namelijk
Ik heb de foto's al een tijdje geleden doorgestuurd, maar helaas nooit meer wat van Joyce gehoord. Ik vraag me af of ze toevallig hier meeleest en even kan bevestigen dat ze de foto's heeft gehad? Of kan iemand dat voor mij informeren ?
Susan, ik zal vragen aan Joyce of ze wilt reageren/bevestigen Ik wil ook gaan nabestellen, het was zo'n leuke dag
lieke123
Geplaatst: 11-11-13 22:04
Ik vond het ook een topdag! Zo heerlijk weer gehad en een harstikke leuke groep
SSDesign
Geplaatst: 11-11-13 22:30
Carien87 schreef:
Susan, ik zal vragen aan Joyce of ze wilt reageren/bevestigen Ik wil ook gaan nabestellen, het was zo'n leuke dag
Zou fijn zijn, een berichtje vind ik namelijk altijd wel leuk als een soort van 'bedankje' of zo Ik vond het ook een erg leuke dag, heb er echt van genoten ! En geniet nog steeds van de foto's.
Sorry, verkeerde gequote, was voor Snoekiej bedoelt . Foto's komen overigens vanaf nu zsm online. Net een nieuwebouwwoning gekocht en was nogal stressen om de 0 tekeningen in te leveren.