Ik heb er ook weer zin in, Soraya liep dit weekend echt mega goed! Hopelijk houden we het vol tot vrijdag!
sharon_quiz
Geplaatst: 18-03-13 10:40
Bedankt voor het regelen Michelle. Ik zal het geld voor je meenemen. Het gaat inderdaad heel snel nu. Heerlijk vooruitzicht ook dat ik deze week maar 4 dagen hoef te werken De temperatuur is gelukkig iets aan het stijgen. Nu het zonnetje er nog wat meer bij!
Ahh, balen Sharon! Is t voor 1 fotograaf niet heel druk?
Stjarna liep gister ook heel fijn!
Er is eindelijk nog een dag om! Nog maar 3 daagjesssssssss
Tezzy
Geplaatst: 19-03-13 08:29
In princiepe zou ik het in m'n eentje wel redden, maar dan zijn er alleen foto's van in de rijbaan zeg maar. Geen leuke, stiekeme behind the scene's Dus misschien is het een idee nog wel te zoeken naar een tweede fotograaf En dan hebben jullie ook weer keus, voor wie niet gecharmeerd is van mijn foto's
roosje78
Geplaatst: 19-03-13 09:10
Misschien inderdaad toch wel leuk om nog een tweede fotograaf erbij te zoeken. Dat is ook rustiger voor Tezzy en ik vind stiekeme behind the scene foto's ook erg leuk!
ik moet vrijdagochend nog gewoon werken...zelfs nog een afspraak staan tot 12 uur. Dan racen naar huis, verkleden en direct het paard opladen. Dankzij een supergroom zal paarlief er dan al tiptop uitzien
Het is voor mij zo'n 5 kwartier met de trailer, dus ik denk voor jou ook zoiets Carolien. F_f, fijn dat je groom hem al klaar kan zetten Ik ga 8 uur naar stal om beentjes te wassen en e.e.a. te knippen. Ik wil half 11 vertrekken om in ieder geval 12 uur daar te zijn. Echt leuk!
Leukleuk! Ik moet het hier thuis nog eens bespreken. Voor ons is het bijna 2 uur rijden dus ik denk niet dat ik er heel vroeg ga zijn Maar ik doe m'n best!
luv
Geplaatst: 19-03-13 12:53
Ik ga d'r donderdagavond alvast wassen en vlechten, dan weet ik zeker dat ik niet hoef te haasten. En dan kan ik vrijdagochtend nog een beetje uitslapen en op mijn gemak naar stal Ik wil ook rond 10.15-10.30 uur vertrekken zodat ik er uiterlijk om 12.00 uur ben!
roosje78
Geplaatst: 19-03-13 12:54
luv schreef:
Ik wil ook rond 10.15-10.30 uur vertrekken zodat ik er uiterlijk om 12.00 uur ben!
Ik vertrek een uurtje later dan jou! De mijne was ik al wel donderdagavond, maar vlechten doe ik pas op vrijdag.
Ik heb er echt zo'n zin in!!!
Wanted2003
Geplaatst: 19-03-13 13:15
Ik kijk even hoelaat ik thuis ben, maar wil er rond kwart over 1/half 2 zijn.
Net nog even ruzie gehad met Armani Hij ging weer volledig uit zijn plaat in de wei (standaard 1x per maand) en reageert helemaal nergens meer op. Als ik bij hem kom bokt en trapt die naar me en voer is die ook al niet meer mee te lokken. Had hem eindelijk te pakken na een uur vangen en heb hem op stal even een rotschop onder zn hol gegeven. Daarna stond die me even met angstige oogjes aan te kijken toen ik de deken wilde wisselen met een zweetdeken (volledig doorweekt).
luv
Geplaatst: 19-03-13 13:16
Ik wilde eerst ook pas vrijdagochtend gaan vlechten, maar als ik haar manen met shampoo was worden ze zo glad dat ik bang ben dat ik ze dan niet goed meer gevlochten krijg