Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wouter82 schreef:ik durf nog niks met zekerheid te zeggen.
maar aangezien ik vorige week dus een appartement heb aangeboden gekregen, zou mijn verhuizing in èèn keer heel snel kunnen gaan en daarmee dus mijn aanwezigheid bij de meeting op losse schroeven kunnen zetten. ik weet meer zodra ik het appartement heb bezichtigt.
ik hoop echt enorm dat ik nog gewoon kan komen. want ik kijk namelijk enorm uit naar de meeting.
Hoeveel tijd om te verhuizen zou je hebben als je het appartement accepteerd? Wouter82 schreef:ik heb nog geen details, maar ik heb begrepen dat er waarschijnlijk een overlappende periode van 2 weken is tussen het moment dat ik de sleutel van m'n nieuwe woning krijg en het moment dat ik de sleutel van m'n huidige woning moet inleveren.
maar ik kan nu nog geen concrete uitspraken doen. eerst de bezichteging maar ff afwachten.
daar zit vaak de meeste tijd in. Het verhuizen incl. inpakken kan in 3 dagen als het echt moet
meestal trekken we er een week vooruit, maar inpakken doe je vaak al wat eerder met spullen die je niet gebruikt. Dan de prullen en als laatste de spullen die je tot het laatst toe gebruikt. Ben je al aan het inpakken geslagen?
Flauw hoor.
Dus dat kan variëren tussen ik ben er om 9 uur of 11 uur. Ik hoop zo vroeg mogelijk