PKfoto schreef:danique jij bent toch lid bij de voornruiters ofniet?
Nee rijnruiters. Maar heb wel laatst wedstrijd gehad bij de voornruiters.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femke_Tweety schreef:Citaat:carpoollijst!!
modellen
Vermeld a.u.b. Waarvandaan, hoeveelpaards(1paards zouden eventueel fotograven van Soestzuid kunnen ophalen? Als je bijv smorgens bent, kan een ander smiddags afzetten) ,
- Janedieene - Putten - geen vervoer
- Nessie Omgeving Arnhem/Wageningen/Ede, kan iemand ophalen bij Ede-Wageningen of van te voren bij Arnhem centraal - Vervoer voor Wolder, maar niet voor meerdere paarden
-Loonew er mag iemand mee vanaf -sation maarssen-omgeving maarssen -vervoer voor eigen paard
- Femke : ik kan nog 1 of 2 mensen mee nemen, paard extra heb ik geen plek voor. vanuit Echteld-Maurik. Mijn bijrijdster komt uit Wageningen, en zij wil denk ik ook wel iemand meenemen. (Wageningen- Maurik verzamelen - Soesterduinen. Paard staat nl in Maurik)
fotografen
Vermeld aub waarvandaan, en of je wel/niet een auto hebt?
- Lara(ax) - NH Heemskerk - station soestzuid ophalen? - geen auto dus
- Suus__ - soest - geen auto
- horseliii - Brabant Nistelrode - geen auto
- Ninarootring - de Meern, Utrecht - geen auto, station soestzuid ophalen ! kom vanaf Utrecht Centraal!
- Kaaaren - Eindhoven, Brabant - auto -> kunnen nog 3 meer bij!
-Obelix - Rijdt met Kaaaren mee
Citaat:Bij deze hoor ik ook graag van de modellen wie er 's morgens en wie er 's middags wilt in groep, het precieze schema weten we nog niet zeker.
Er moet rekening gehouden worden dat er of 's morgens of 's middags een hengst komt(Riverdance) en er dus een groep van ruinen komt, en een groep ruinen/merrie's
10.30 + 13.00
- Femke met Tweety (Ruin) (ik denk dat het licht 's ochtends iets mooier is voor foto's)
-
-
-
-
13.30 + 16.00
- Danique met Witje
- Jinte met Bubbles
- Nessie (Margot) met Wolder
-
-
Geen voorkeur
-
-
-
-
-
-
Nessie schreef:Citaat:Bij deze hoor ik ook graag van de modellen wie er 's morgens en wie er 's middags wilt in groep, het precieze schema weten we nog niet zeker.
Er moet rekening gehouden worden dat er of 's morgens of 's middags een hengst komt(Riverdance) en er dus een groep van ruinen komt, en een groep ruinen/merrie's
10.30 + 13.00
- Femke met Tweety (Ruin) (ik denk dat het licht 's ochtends iets mooier is voor foto's)
- Semmetje met BlinQ (Ruin)
-
-
-
13.30 + 16.00
- Danique met Witje
- Jinte met Bubbles
-
-
Geen voorkeur
-
-
-
-
-
-
Semmetje schreef:Bij deze hoor ik ook graag van de modellen wie er 's morgens en wie er 's middags wilt in groep, het precieze schema weten we nog niet zeker.
10.30 + 13.00
- Semmetje met BlinQ (Ruin)
-
-
-
13.30 + 16.00
- Danique met Witje
- Jinte met Bubbles
- Margje met Viënna
-
Geen voorkeur
-
-
-
-
-
-
Ninarootring schreef:net bij scheikunde, zat niet echt op te letten maar een beetje te denken aan de meeting, dus hij zegt "nina waar zit je in hemelsnaam met je gedachten, ik vraag je al twee keer of je even paragraaf 4 voor kan lezen!" *hele klas lacht* nina "sorry meneer mijn gedachten zitten in soest, ik zal ze even ophalen" " ja nina dat is goed, ga maar halen. *loopt lokaal uit, ff naar wc en terug het lokaal in* "welkom terug mijn beste leerling, ga lekker zitten.............."