Rijden lijkt me leuk! Von kun je bij jullie ook paarden huren dan ofzo?
Meiden ik vond het ook gezellig! Ben zo blij met jullie!
Ik ben alleen mijn tas met kado's vergeten in de bus van Von hahahah. Maar die krijg ik van de week wel, aangezien hun bakkerij vlakbij onze winkel zit.
Leuk idee idd Mandy, ik heb alleen een praktisch probleem, ik heb namelijk niks meer. Geen rijbroek, rijlaarzen etc.
Milka
Geplaatst: 20-11-11 17:12
of wellicht door de loonse en drunense duinen ? bij manege Van Loon kun je paarden/pony's huren, heb ik tot nu toe 2 keer eerder gedaan en beide keren is me goed bevallen het ligt denk ik alleen niet echt centraal
Buitenrijden lijkt me gaaf!! Bij manege van loon kun je inderdaad paarden/pony's huren! En heeeeeeeeeeel mooi rijden in de drunense duinen! Mijn paard heeft daar altijd vlakbij gestaan! Ik ben gisteren toevallig nog bij manege van loon geweest hihi
Klinkt goed die rit, al vind ik het niets om op gehuurde paarden te hobbelen. Dus als er een mogelijkheid is om eigen paard mee te nemen, doe ik dat liever.
Natazz, ik heb wel een broek over en ook wel een stel extra laarzen.
Ik heb wel mijn gpa cap en chaps maar geen rijbroek. (sssssst die ik pas) Nog we een springzadel met alles erop en eraan. Leuk idee, ik ga wel mee. 3 jr niet gereden maar zal het nog wel kunnen
zal ik anders een nieuw topic openen vanmiddag ? als iedereen voor de loonse en drunense duinen is, kan ik (als we een datum hebben) wel bellen voor de reservering ?