Ik had nog even een vraagje aan de mensen die bij de Bleeke Hoeve logeren... Zou ik misschien maandagochtend met iemand mee kunnen rijden naar het KNHS centrum? Of misschien zondagmiddag/avond na het brengen van de paarden al naar de Bleeke Hoeve toe? Ik kom namelijk alleen en heb nu dus helaas geen auto meer om mee te nemen... Ik hoop dat het met iemand kan, anders moet ik alsnog maandag pas komen...
Anne-Marie Emma en haar vriendin rijden met mij mee, dan is het misschien handig als wij gewoon allebei onze auto's meenemen naar de Bleeke Hoeve of gaat 5 personen in 1 auto ook passen?
Ik ben echt blij dat het goed weer wordt! Toch nog een beetje dat vakantie gevoel Helaas moet ik jullie dan wel blootstellen aan mijn afgrijselijke melk flessen, maar goed dan zetten jullie maar een zonnebril op O en als jullie maandag een olifant in een stal zien staan, dat is mijn paard.. Ze is in die 3 weken rust nogal flink uitgedijt laten we maar zeggen..
Jihoe, mijn chaps zijn net binnengekomen van een oprek beurtje. Ze zitten nu echt perfect en mogen volgende week mee op ponykamp De kleur is echt exact hetzelfde als mijn jophurs