Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

?
gaan jullie niet weg trouwens?
. Wij gingen niet op skivakantie, omdat we net een puppy hebben. Gisteren hadden we trouwens puppycursus en hij was toch weer een schatje. Mijn zus heeft Jip de 'high five' geleerd, echt zo schattig. Maakt niet uit waar hij is of wat hij doet, zodra je 'high five' zegt komt hij aangerent en geeft je met zijn poot een klap op je hand. Ik vind het echt super lief!

Als ze maar trouw zijn...

Ik weet echt al jullie namen niet meer
dus dan maar zo Sabszz, dat over de rug lopen en de rest komt vanzelf! Gewoon lekker trainen en dan ben je straks net als je nieuwe paardje Z. Ik heb net trouwens te horen gekregen dat ik ook morgen nog vrij heb! Vandaag had ik ook al vrij (en vorige week)*D onze school gaat namelijk plat en nu loopt alles blijkbaar achter! Ook de herkansingen worden een week verplaats, ik zou zeggen geen probleem toch!
Voor iedereen die vandaag al weer heen moest
sorry voor deze mededeling
. Mooi dat je les goed ging Iris. Ik zelf wilde vandaag eens lekker op de manege rijden, maar dit is helaas niet gelukt. De bak was heerlijk getrokken
lees: heeeeel zwaar. Ook is hij meteen egaal gemaakt zegmaar, waardoor er geen kuilen meer zichtbaar zijn. Gheghe, paard gaat in de onzichtbare kuil staan en zakt helemaal weg! Naja nu dus lekker gestapt.
Verder heb ik vanmiddag onze bijna driejarige klojo aangepakt, hij had er zin in!
Lekker drammen, maar het resultaat is er schoon, geen losse haartjes meer (hij verhaart al super!), hoefjes gekrabt en ook zijn manen hebben weer een buurt gehad (het is een fjord, dus er zit weer een goede boog in
) En natuurlijk niet te vergeten de wekelijkse opvoedtraining!
Zo dit is een lang bericht, en meer weet ik ook even niet. Dus doeidoei

Het wordt hier steeds rustiger geloof ik 

.
)

aangezien het al bijna zeker is dat we haar houden.
dus dat wordt binnekort tijd voor een paar leuke fototjes hé! 
) wel breed genoeg is. bij veel oudere zadels zijn die namelijk erg smal, waardoor het paard niet genoeg ruimte krijgt om te buigen etc, en dit kan een paard aardig in de weg gaan zitten.