mrietje, of je moet gewoon samen met andere bokkers afspreken om samen te reizen, dan leer je er toch ook al een paar kennen voordat de hele groep bij elkaar is
Mrietje
Geplaatst: 10-02-11 17:29
dat is ook zo calanddra
ik zag al een paar op de lijst met de auto en die nog plek hadden dus kan het altijd aan hun vragen nog
biancaaatje
Geplaatst: 10-02-11 17:53
denk je nog aan de lijst aan passen mrietje? ngtje, misschien kan ash met jullie mee carpoolen
gelukkig tot nog toe ben ik op alle meetings de jongste
Mrietje
Geplaatst: 10-02-11 18:26
1. Calanddra + vriend 2. trekpaardluf 3. Jolliegirl // Beilen-drenthe - Auto 4. Patatkraam // Groningen (OV) 5. __Elizabeth // Twello (OV) (rijd met Sani mee) 6. Peerke_// Horn / Roermond (LB) 7. Momo2 ? 8. Jorinda__ // Heiligerlee (Groningen) // Met crazygirl23 in de auto! OV tot Assen. 9. Yonker // Oss (OV) 10. __Nina 11. Gentlegiant // Swolgen - limburg 12. Anoli 13. Dennisje + vriend 14. xGaab 15. Suus_ 16. Kruimellover // Drunen (NB) gaan met de auto, maar samen. 17. Druppeltje // Drunen (NB) 18. sofriet // vlijmen, auto (ik, kruimellover en druppeltje gaan met 1 auto, dus er passen er nog 1 bij) 19. sani // Hengelo OV - Cinquecento met plek voor 2 (evt. 3) andere mensen. 20. xManon_ Haarlem NH 21. Ashleytjuhh // Oud heusden (NB) 22. Maai_ke/ Rheezerveen. Hardenberg. 23. XmissdaphX // Amsterdam. 24. Realmagic // Gouda, 3 evt 4 plaatsen extra 25. _Lot // Assen, OV of met iemand meerijden, heb wel kortingskaart 26. laraax // heemskerk noordholland (OV) 27. djuulsie + 3 andere // Rotterdam 28. froukje + ??? // Wirdum(GN) 29. felice_6 + ??? // Ten Boer (GN) 30. Chantaliiejj + een vriendin // Chantal (NH) (ov) 31. Celiien + ? // Zoetermeer (ZH) 32. Yanouuu // Vanuit Gouda - NS Voordeelurenabonnement waar meer mensen op mee kunnen reizen met 40% korting (: 33. Bonbon15 //bonny// venhuizen(NH) ov tenzij ik met iemand kan mee rijden 34. _Patriciaa // Hilversum 35. Lobke_ // Hoofddorp (NH) 36. Topsylover, Veendam (GN) met iemand meerijden? 37. Barbabientje (Veerle) // Den bosch, kan eventueel langs station! (Als ik de auto heb ) 38. Valencia2002 (Pekela )Nog 2 plaatsen over in de auto langs Assen/ Zwolle/ Veendam, etc. 39. Therightway geef ik (valencia2002) dan ook gelijk op 40. Eline_di (Drenthe) (misschien + 1) 41. Jorienn // Delft (ZH), meerijden met iemand? Auto of OV, maakt niet uit. 42. Pasamba // Friesland, denk OV maar als iemand hier toch langs moet. =D 43. BrittKitt // Helmond (NB), Waarschijnlijk auto, OV ook een optie 44. Desiree_1993 // Best (NB), (met paardenvriendin?), waarschijnlijk auto, 45. Veulen 84 // Weesp (NH), met auto 46. Sodeletuut // Haren (GN) // Meerijden met crazygirl23. OV tot Assen. 47. Milan_Lover // Beilen (DR) kan ik meerijden met iemand 48. Rienn // Hoorn (NH) OV of ik moet met iemand mee mogen rijden. Ben bereid om ergens met OV naar toe te komen. 49. KBTP // Simpelveld, Zuid-Limburg, OV denk ik 50. Crazygirl23 / Marjolein// Smilde, Drenthe. Auto met nog 3 bokkers. Auto dus nu vol! 51. Purny met vriend evt OV. 3 mensen mogen mee met korting vanaf Den Haag. 52. Susasan Gaat mee als ze met iemand kan meerijden. 53. _Tara_ OV tenzij ik met iemand mee kan rijden vanuit Utrecht. 54. Femke_L // met auto uit N-B (Best)// Geen plaats voor anderen. (Ja, 1, maar ik zal waarschijnlijk niet de hele dag blijven) 55. EngeltjeS // waarsch. auto? Friesland (Leeuwarden) // plek is nog de vraag 56. Lucifertje + vriend // Gaat met de trein vanuit Oss. Kunnen nog 4 bokkers met korting mee. 57. Joyceee86 // O.V.B van merrie 58. Remark // waarschijnlijk met de auto vanuit haarlem, anders met OV // evt. plaats voor 1 of 2 andere 59. Rachelll // 60. Emmalakkie // wrs auto ouders van mij en Xsannee 61. xSanneee // wrs auto ouders en Emmalakkie 62. _Rosanna // Rijd met Sani. 63. xStephanie // Rijd met Sani. 64. thejokerr // Rijd met Sani. 65. xClairex // vervoer nog regelen 66. Lous // eigen vervoer 67. nagano 68. susannex // Gaat samen met XmissdaphX mee. 69. aafje87 // Auto vanuit Voorburg, meerijden kan voor 3 personen op de route. (rij via Rotterdam, iedereen de op de route woont en waarmee ik kan afspreken niet te ver van de snelweg af dan is het goed) 70. Eva_Jameson // Gaat samen met susannex & XmissdaphX mee. 71. Eline 72. Inky_devil + vriend 73. XNeLLeKe + vriendin. (onder voor behoud) 74. Cavalia // Gaat samen met susannex & XmissdaphX & Eva_Jameson mee. 75. Amaretto27 // Samen met EngeltjeS 76. Nextdomino // vanuit Wageningen en gaat nog even kijken wie er nog mee willen. 77. Nimmy // gaat er vanuit dat ik met ND mee kan rijden 78. Eshaa // Midden Limburg 79. Chance// Den Bosch, misschien met vriendje anders sleur ik iemand anders wel mee 80. Slotty, neemt twee vriendinnen mee die geen (actief) lid zijn. 81. Fammiie_x // Delft (ZH) Heb OV voordeeluren kaart waar ik nog 3 mensen op mee kan nemen voor 40% korting 82. horsieslii / Nistelrode, Noord brabant. 83. Sannesanne19 / Waalwijk (vlakbij dus ) 84. Bzoem // Zoetermeer (ZH) Heb OV-week, dus ook 40% korting voor 3 anderen én een rijbewijs voor 't geval dat 85. xlaus_, Met Nextdomino mee 86. Sanso - met mama en broertje en zusje // Kaatsheuvel 87. Xreneee // Gaat samen met susannex & XmissdaphX & Eva_Jameson & Cavalia mee. 88. Everytime // Gaat samen met xRoosje 89. xRoosje // Gaat samen met Everytime 90. Wonderworst_ // zoetermeer, vervoer nog onbekend 91. Yinka 92. Ponyta // Eibergen, vervoer met bus/trein 93. _xmanadisx_ // eageningen, met Sanne en Emma mee??? 94. Askazita // Beltrum // wss met Ponyta met bus/trein 95. nobillity // Etten-Leur // Ga nog meer bokkers vragen(vriendinnen) of ze mee willen en anders kijk ik biancailona lief aan of ik met haar mee mag rijden en vanvtevoren naar haar toe ga ) 96. biancailona, met zoontje floris en manlief waarschijnlijk. Ashley, je kan hier komen logeren een dag eerder. Nog 2 plaatsen vrij vanaf kromme nol te wijk en aalburg 97. VisibreTeam, rijd met Biancailona mee 98. bicci met man, // breda //plaats voor nog 2 omgeving breda 99. mrietje......kan ik met iemand mee rijden ?? Rotterdam of iemand van de belgische grens breda en enzo
1. Calanddra + vriend 2. trekpaardluf 3. Jolliegirl // Beilen-drenthe - Auto 4. Patatkraam // Groningen (OV) 5. __Elizabeth // Twello (OV) (rijd met Sani mee) 6. Peerke_// Horn / Roermond (LB) 7. Momo2 ? 8. Jorinda__ // Heiligerlee (Groningen) // Met crazygirl23 in de auto! OV tot Assen. 9. Yonker // Oss (OV) 10. __Nina 11. Gentlegiant // Swolgen - limburg 12. Anoli 13. Dennisje + vriend 14. xGaab 15. Suus_ 16. Kruimellover // Drunen (NB) gaan met de auto, maar samen. 17. Druppeltje // Drunen (NB) 18. sofriet // vlijmen, auto (ik, kruimellover en druppeltje gaan met 1 auto, dus er passen er nog 1 bij) 19. sani // Hengelo OV - Cinquecento met plek voor 2 (evt. 3) andere mensen. 20. xManon_ Haarlem NH 21. Ashleytjuhh // Oud heusden (NB) 22. Maai_ke/ Rheezerveen. Hardenberg. 23. XmissdaphX // Amsterdam. 24. Realmagic // Gouda, 3 evt 4 plaatsen extra 25. _Lot // Assen, OV of met iemand meerijden, heb wel kortingskaart 26. laraax // heemskerk noordholland (OV) 27. djuulsie + 3 andere // Rotterdam 28. froukje + ??? // Wirdum(GN) 29. felice_6 + ??? // Ten Boer (GN) 30. Chantaliiejj + een vriendin // Chantal (NH) (ov) 31. Celiien + ? // Zoetermeer (ZH) 32. Yanouuu // Vanuit Gouda - NS Voordeelurenabonnement waar meer mensen op mee kunnen reizen met 40% korting (: 33. Bonbon15 //bonny// venhuizen(NH) ov tenzij ik met iemand kan mee rijden 34. _Patriciaa // Hilversum 35. Lobke_ // Hoofddorp (NH) 36. Topsylover, Veendam (GN) met iemand meerijden? 37. Barbabientje (Veerle) // Den bosch, kan eventueel langs station! (Als ik de auto heb ) 38. Valencia2002 (Pekela )Nog 2 plaatsen over in de auto langs Assen/ Zwolle/ Veendam, etc. 39. Therightway geef ik (valencia2002) dan ook gelijk op 40. Eline_di (Drenthe) (misschien + 1) 41. Jorienn // Delft (ZH), meerijden met iemand? Auto of OV, maakt niet uit. 42. Pasamba // Friesland, denk OV maar als iemand hier toch langs moet. =D 43. BrittKitt // Helmond (NB), Waarschijnlijk auto, OV ook een optie 44. Desiree_1993 // Best (NB), (met paardenvriendin?), waarschijnlijk auto, 45. Veulen 84 // Weesp (NH), met auto 46. Sodeletuut // Haren (GN) // Meerijden met crazygirl23. OV tot Assen. 47. Milan_Lover // Beilen (DR) kan ik meerijden met iemand 48. Rienn // Hoorn (NH) OV of ik moet met iemand mee mogen rijden. Ben bereid om ergens met OV naar toe te komen. 49. KBTP // Simpelveld, Zuid-Limburg, OV denk ik 50. Crazygirl23 / Marjolein// Smilde, Drenthe. Auto met nog 3 bokkers. Auto dus nu vol! 51. Purny met vriend evt OV. 3 mensen mogen mee met korting vanaf Den Haag. 52. Susasan Gaat mee als ze met iemand kan meerijden. 53. _Tara_ OV tenzij ik met iemand mee kan rijden vanuit Utrecht. 54. Femke_L // met auto uit N-B (Best)// Geen plaats voor anderen. (Ja, 1, maar ik zal waarschijnlijk niet de hele dag blijven) 55. EngeltjeS // waarsch. auto? Friesland (Leeuwarden) // plek is nog de vraag 56. Lucifertje + vriend // Gaat met de trein vanuit Oss. Kunnen nog 4 bokkers met korting mee. 57. Joyceee86 // O.V.B van merrie 58. Remark // waarschijnlijk met de auto vanuit haarlem, anders met OV // evt. plaats voor 1 of 2 andere 59. Rachelll // 60. Emmalakkie // wrs auto ouders van mij en Xsannee 61. xSanneee // wrs auto ouders en Emmalakkie 62. _Rosanna // Rijd met Sani. 63. xStephanie // Rijd met Sani. 64. thejokerr // Rijd met Sani. 65. xClairex // vervoer nog regelen 66. Lous // eigen vervoer 67. nagano 68. susannex // Gaat samen met XmissdaphX mee. 69. aafje87 // Auto vanuit Voorburg, meerijden kan voor 3 personen op de route. (rij via Rotterdam, iedereen de op de route woont en waarmee ik kan afspreken niet te ver van de snelweg af dan is het goed) 70. Eva_Jameson // Gaat samen met susannex & XmissdaphX mee. 71. Eline 72. Inky_devil + vriend 73. XNeLLeKe + vriendin. (onder voor behoud) 74. Cavalia // Gaat samen met susannex & XmissdaphX & Eva_Jameson mee. 75. Amaretto27 // Samen met EngeltjeS 76. Nextdomino // vanuit Wageningen en gaat nog even kijken wie er nog mee willen. 77. Nimmy // gaat er vanuit dat ik met ND mee kan rijden 78. Eshaa // Midden Limburg 79. Chance// Den Bosch, misschien met vriendje anders sleur ik iemand anders wel mee 80. Slotty, neemt twee vriendinnen mee die geen (actief) lid zijn. 81. Fammiie_x // Delft (ZH) Heb OV voordeeluren kaart waar ik nog 3 mensen op mee kan nemen voor 40% korting 82. horsieslii / Nistelrode, Noord brabant. 83. Sannesanne19 / Waalwijk (vlakbij dus ) 84. Bzoem // Zoetermeer (ZH) Heb OV-week, dus ook 40% korting voor 3 anderen én een rijbewijs voor 't geval dat 85. xlaus_, Met Nextdomino mee 86. Sanso - met mama en broertje en zusje // Kaatsheuvel 87. Xreneee // Gaat samen met susannex & XmissdaphX & Eva_Jameson & Cavalia mee. 88. Everytime // Gaat samen met xRoosje 89. xRoosje // Gaat samen met Everytime 90. Wonderworst_ // zoetermeer, vervoer nog onbekend 91. Yinka 92. Ponyta // Eibergen, vervoer met bus/trein 93. _xmanadisx_ // eageningen, met Sanne en Emma mee??? 94. Askazita // Beltrum // wss met Ponyta met bus/trein 95. nobillity // Etten-Leur // Ga nog meer bokkers vragen(vriendinnen) of ze mee willen en anders kijk ik biancailona lief aan of ik met haar mee mag rijden en vanvtevoren naar haar toe ga ) 96. biancailona, met zoontje floris en manlief waarschijnlijk. Ashley, je kan hier komen logeren een dag eerder. Nog 2 plaatsen vrij vanaf kromme nol te wijk en aalburg 97. VisibreTeam, rijd met Biancailona mee 98. bicci met man, // breda //plaats voor nog 2 omgeving breda 99. mrietje......kan ik met iemand mee rijden ?? Rotterdam of iemand van de belgische grens breda en enzo 100. [***] // [***], OV, tenzij ik mee kan rijden
Als het duidelijk is met hoeveel man we exact gaan kun je denk ik wel reserveren... En misschien ook leuk als er een paar"fotograven"erbij zijn.. Want er moet natuurlijk dan wel een gigagroepsfoto van gemaakt worden
biancaaatje
Geplaatst: 10-02-11 19:28
bicci schreef:
biancailona schreef:
denk je nog aan de lijst aan passen mrietje? ngtje, misschien kan ash met jullie mee carpoolen
misschien gaan denise en menno ook wel mee, dan is auto vol, zal hun ff pb-en...
keej zellie. Denise ook in rijtje aanmelden.
NikkivanOlst
Geplaatst: 10-02-11 19:51
chance schreef:
Als het duidelijk is met hoeveel man we exact gaan kun je denk ik wel reserveren... En misschien ook leuk als er een paar"fotograven"erbij zijn.. Want er moet natuurlijk dan wel een gigagroepsfoto van gemaakt worden